Štiti vodu za globalnu slobodu

Gdje voda zapravo izvire, koliko je potrošimo u domu ili u školi, kamo dospijeva odlazeći kroz cijevi, imaju li svi slavinu iz koje izvire čista voda, hoće li slavina jednog dana presušiti i koji su načini da se smanji potrošnja vode? Možda ne razmišljamo previše o tome jer nam je lako doći do vode. No njezino čuvanje, racionalno trošenje i zaštita iznimno su važni za očuvanje i opstanak mnogih živih bića uključujući i čovjeka. Stoga je pravo vrijeme za istraživanje i djelovanje! Možda ćete smisliti način skupljanja kišnice, izmućkati neškodljivo sredstvo za prskanje bilja, izraditi brošuricu o štedljivoj uporabi vode u domu, pokrenuti akciju ugradnje štednih vodokotlića u školi ili organizirati čišćenje obližnje rijeke ili morske obale.

Svaka sačuvana kap čiste vode bit će konkretan doprinos njezinu očuvanju i zaštiti na Plavom planetu.

prijavi se
Cilj
  • smisliti načine očuvanja, racionalnog trošenja i zaštite vode u neposrednoj okolini
  • razvijati svijest o važnosti vode kao općeg dobra.
Rezultati
  • izrađeni različiti mehanički ekomodeli (pročišćivača, mostova, vodenica, skupljača kišnice i sl.)
  • istražen utjecaj na pojavu kiselih kiša u okolišu
  • izrađena brošura o štednji ili zaštiti vode
  • snimljen videozapis o provedenoj akciji čišćenja uz vodotokove ili morsku obalu
  • izrađen i objavljen digitalni plakat, strip ili slikovnica s temom očuvanja, štednje ili zaštite vode kao globalnog dobra i sl.
  • napravljeno inovativno ekosredstvo na vodenoj bazi za prskanje bilja, čišćenje prostora ili odjeće i sl.
Aktivnosti
  • izlaganje projektne ideje u razredu, pred vijećem učenika, upravom škole i u susjedstvu (sastanak, letak, objava na mrežnoj stranici škole, digitalni plakat, spot na školskom kanalu Youtube, portalu eTwinning i sl.)
  • okupljanje projektnog tima (u razredu, susjedstvu, zajednici eTwinning)
  • izrada mehaničkog ekomodela (vodenice, mosta, pročišćivača i sl.)
  • izrada stripa, brošure, plakata, videouratka, slikovnice samostalno ili u skupini
  • organiziranje i provedba akcije čišćenja pojedinog vodotoka ili morske obale
  • pokretanje projekta eTwinning ili uključivanje u postojeći
  • postavljanje fotografije/snimke ili drugog materijala na mrežnu stranicu škole iTwinnspace
  • postavljanje razredne/školske izložbe