Jučer-danas-sutra
NA SVAKOME RADNOME MJESTU U OBRAZOVANJU ODNOSI SU KLJUČNA STVAR
Nemojte dodavati. Učinite stvari boljima.
objavljeno: 23. svibnja 2018.

ODGOVORIO SAM SLJEDEĆE:

 „Moj je jedini prijedlog da počnete od kurikuluma i radite unatrag, umjesto da pokušavate forsirati tehnologiju u kurikulumu. Ako učitelji mogu vidjeti nov i bolji način za poučavanje, oni će mu biti skloniji. S druge strane, ako su primorani koristiti se tehnologijom i ne vide u tome neku vrijednost, tad će to biti problem. Očito je da su odnosi također ključni na ovoj poziciji, stoga se uvijek usredotočite na to da počnete od svojih prednosti, a ne propusta.”

 Na svakome radnome mjestu u obrazovanju odnosi su ključna stvar. Izgradite ih i možete napraviti bilo što. Ako ih ne izgradite, sve će vam biti mnogo teže.

Međutim, u posljednje me vrijeme muči ideja integracije tehnologije u učionicu.

Fokus je često na „kako ubaciti tehnologiju u učionicu” umjesto na to da počnemo od „kako učenje učiniti boljim i zanimljivijim za učenike?”.

 .. o O o ..

Prečesto se ponajprije osvrćemo na tehnološke alate i pokušavamo pronaći načine na koje bismo ih implementirali u učenje koje je u tom kontekstu sekundarno, umjesto da počnemo od kurikuluma i upozorimo na vrijednost prilika u kojima tehnologijom možemo poboljšati učenje.

.. o O o ..

 Korištenje tehnologijom rijetko je kad striktno propisano nekim dokumentom. Duboko i smisleno učenje trebalo bi međutim biti norma.

Ako počnete od kurikuluma i krećete se unatrag u pokušaju da implementirate tehnologiju u učenje, učitelji će vjerojatnije vidjeti vrijednost u načinu na koji se to povezuje s onime što bi trebali raditi.

To je razlog zbog kojega sam se usredotočio na inovaciju u učenju.

UMJESTO DA PITATE „kako da ubacim ovu tehnologiju u kurikulum?”, POČNITE OD izjave „na čemu radite na satu, a željeli biste to poboljšati?”.

To je izravna poveznica s onime što radite, umjesto da tome pokušavate dodati tehnologiju samo da bi se zadovoljila neka kvota.

Ključno je da razumijemo kako, uza sve što učitelji moraju raditi, ne možemo od njih očekivati da žrtvuju još više svog vremena i davati im dodatne zadatke poput implementiranja tehnologije u poučavanje. Nužno je razmišljati o tome kako da najbolje iskoristimo vrijeme koje već imamo.

Dugotrajnije učenje uvijek će biti bolje od površinskoga, a ja ne znam nijednog edukatora koji bi se protivio toj ideji.

Nemojte dodavati. Učinite stvari boljima.

 

NAPOMENA

  • George COUROS vodeći je edukator u području inovativnog vodstva, poučavanja i učenja. Radio je kao učitelj, administrator i ravnatelj. Autor je knjiga „The Innovator’s Mindset; Empower Learning”, „Unleash Talent” te „Lead a Culture of Creativity”. Poznat je kao govornik o inovaciji učenja i uključivanju učenika, a surađivao je sa školama i organizacijama diljem svijeta.
  • Izvor: georgecouros.ca

 

https://georgecouros.ca/blog/archives/8243