Zanimljivosti
OŠ NEDELIŠĆE
Novi oblik nastave
objavljeno: 20. lipnja 2018.

… usvojila je IKT vještine u nastavi da se u radu s učenicima koristi inovativnim i modernim metodama uz upotrebu različitih web alata te nastavne sadržaje učini zanimljivijima i privlačnijima učenicima, a gradivo matematike korelira s drugim predmetima putem međupredmetnih i međunarodnih projekata.

IKT i besplatni web alati u obrazovanju kao drugi način poučavanja i učenja tečaj u Almadi u Portugalu dao je svjež i novi pogled na prijenos znanja te su sudionici razvili i oblikovali kompetencije poučavanja koje podrazumijevaju vještine i metode poučavanja koristeći u nastavi digitalnu tehnologiju i digitalni sadržaj.

Polaznici su na tečaju usvojili znanje, kompetencije i vještine koje mogu odmah primijeniti u svojoj nastavi podizanjem digitalnih kompetencija učitelja u upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u poučavanju kroz primjenu različitih web alata.

Almada je grad i općina u Portugalu, smještena na južnoj strani rijeke Tagus, suprotno od Lisabona. Dva grada povezana su mostom 25 de Abril. Almada se smatra prometnim središtem i brzorastućim predgrađem te njegova obala ima nekoliko pješčanih plaža i panoramske vidike.

Svrha je implementacije sadržaja u nastavi primijeniti Googleove alate i primijeniti besplatne alate web 2.0 te se koristiti platformama Moodle u učionici, poticati razvoj pedagoških praksi koji uključuju IKT, podcasting, vodcasting i druge multimedijske sadržaje u učionici, izraditi multimedijske pedagoške sadržaje, poticati implementaciju multimedijskih tehnika i IKT vještina, razviti mjerilo dobre prakse, poticati razmjenu mišljenja i sudjelovanja u udrugama slobodnog softvera, dopustiti sudionicima da dijele svoje iskustvo i razviju projekt (i druge projekte) mrežnim povezivanjem, podijeliti multimedijske produkcije, pridonijeti idejama i razvoju projekata između europskih organizacija za obrazovanje i osposobljavanje.

Metodologija implementirana u rad aktivni je mentorski, timski i individualni rad, dijeljenje i razvoj multimedijskih kompetencija, terenski rad (promatranje, snimanje videozapisa i fotografija, mapiranje, intervjui) te stvaranje filmova/multimedijskih sadržaja: informacije, koncepcija, sučeljavanje, suradnja, selekcija (slika, zvuk i tekst), sastavljanje i izdavanje, kritička analiza i refleksija koja se odnose na teorijske i praktične dimenzije sa stvorenim multimedijskim objektima, vrednovanje (s obrascima koje popunjavaju učenici i učitelji), diseminacija i strategije praćenja.

Sudionici tečaja iz Švedske, Finske, Italije, Rumunjske, s Cipra i iz Hrvatske za svoje kvalifikacije, znanja i vještine dobili su Uvjerenje o pohađanju nastave i dokument o svojoj osposobljenosti Europass mobilnost. [ IZ DRUGIH MEDIJA | emedjimurje.rtl.hr ]