Školstvo u medijima
IZ DRUGOGA KUTA
Naša djeca trebaju „drukčije”, a ne „više”…
objavljeno: 12. srpnja 2018.

… jednostavno ne razumiju informaciju koju im želimo prenijeti.

Naši nam instinkti nalažu da radimo ono što nam se čini smislenim…

  • „Možda će me učenici razumjeti budem li ponavljao te pričao glasnije ili sporije.”
  • „Možda će učenici razumjeti gradivo zadam li im više domaće zadaće.”
  • „Možda će informacije postati razumljive objasnim li ih još nekoliko puta.”

A zatim… bez obzira na sve, željenih rezultata i dalje nema.

Zbog toga još jednom moramo napraviti ono što smatramo smislenim…

Potom sve ponoviti, jer mislimo da će se nešto promijeniti i da će učenici zapamtiti.

To je poput lošeg sna koji se iznova ponavlja. Svi smo bili u toj situaciji.

Učitelji misle da djeca trebaju više onoga što radimo želimo li da to razumiju i zapamte.

Stoga im dajemo više…I više…I više…Sve dok im se to ne počne gaditi, a mi učitelji zaboravljamo zašto to uopće radimo.

Što više dajemo, to se naši učenici sve više udaljavaju od stvarnog razumijevanja ili svladavanja vještina.

Moramo odbaciti „više” i usmjeriti se na načine na koje te iste informacije ili vještine možemo prenijeti „drukčije”.

 

Naša djeca ne trebaju više nečega što ne razumiju…Ona trebaju da im ono što ne razumiju predstavimo na drukčiji način.

Također, svojim učenicima moramo dopustiti da izraze mišljenje o tome kako bi to „drukčije” moglo izgledati.

 

Tko zna, možda je upravo njihova verzija „drukčijeg” ono što je potrebno za promjenu…

………………….

NAPOMENA

  • Autor teksta je Justin TARTE, osnovnoškolski učitelj koji je usredotočen na to da učenje bude važno i smisleno za učenike kao i na primjenu tehnologije i društvenih medija u obrazovanju.
  • Izvor: justintarte.com