Školska knjiga i Udruga HAB objavljuju ukupne rezultate natječaja stvaralačkog projekta

Bakin vrt u mojem tanjuru

četvrtak, 18. listopada 2018.

Više od 70 škola te više od 650 učenika sudjelovalo u prvom natječaju stvaralačkog projekta

Bakin vrt u mojem tanjuru

S velikim zadovoljstvom objavljujemo da je završen 1. natječaj stvaralačkog projekta pod nazivom „Bakin vrt u mojem tanjuru” kojemu je bio cilj:

1. razmisliti, spoznati i naučiti koje je hrvatsko autohtono voće, povrće, cvijeće i druge biljke u kraju u kojem živite
2. pomirisati i okusiti stare hrvatske autohtone sorte voća i povrća i one iz velikih trgovinate zapaziti razliku između njih
3. napisati
priču o autohtonim sortama voća, povrća ili cvijeća hrvatskih krajeva, naslikati te sorte ili ih fotografirati ili pak izraditi herbarijod autohtonih sorta cvijeća
4. zabilježiti priče članova uže i šire obitelji o tome kako su oni sijali, skupljali i čuvali sjeme za sadnju.

U natječaju „Bakin vrt u mojem tanjuru” sudjelovalo je ukupno više od 70 škola te više od 650 učenika koji su poslali svoje radove. 

U fotografskom natječaju u izradi fotoplakata pod nazivom „Zum, zum po cvjetiću” kao najbolji radovi odabrani su oni čiji su autori:

1. Lukas Čorko, 4. razred, OŠ Ljubljanica, Zagreb, tema: „Trešnja s trešnjevca“, mentorica Blanka Višić 

2. učenici 1., 3. i 4. razreda PŠ Gotalovo, tema: „Pohani bagrem na bakinu tanjuru“, mentorice Violeta Pranjić i Ana-Marija Sataić 

3. učenici 2. razreda OŠ Lovas, tema: Kruška, jabuka, gunja, mentorica Monika Hodak.

Nagrađena mentorica je Monika Hodak.

 

U kategoriji Razredni herbarij kao najbolji radovi odabrani su

1. Nika Nađ, 7. b razred, Ljubičasti herbarij, OŠ Bakar, mentorica Valentina Janeš

2. Tijana Ilić, 7. b razred, Ružičasti herbarijOŠ Bakar, mentorica Valentina Janeš

3. rad učenika 6. d. razreda OŠ Josipa Pupačića, Omiš, mentorica Tamara Banović

Nagrađena mentorica je Valentina Janeš.


Za likovni natječaj Voće i povrće mojega kraja u kategoriji od prvog do četvrtog razreda odabrani su radovi:

1. Josipe Ivande , 4. razred, OŠ Marije Jurić Zagorke, Zagreb, tema: „Grah“mentorica Dubravka Fiolić

2. Damjana Karaića, 2. razred, OŠ Marija Bistrica, PŠ Laz, tema: Zagorski voćnjak – Trnacmentorica Tatjana Flegar – Galoić

3. Emi Čordašević, 3. razred, OŠ „August Cesarec”, Špišić Bukovica – PŠ Okrugljača, tema: Majkovačka žuta paprikamentorica Marija Juković.

Nagrađena mentorica je Dubravka Fiolić.

 

U kategoriji od petog do osmog razreda nagrade za najbolje likovne radove dobili su:

1. Lana Ninković, 7. razred, OŠ Mate Lovraka, Zagreb, mentorica Bernadica Mažar

2. Mariana Šulentić, 7. razred, OŠ Ivana Nepomuka Jemeršića, Grubišno Polje, mentor Marin Grakalić

3. Klara Vuksan, 5. razred, OŠ „Antun Klasinc” Lasinje, mentorica Mirjana Smolković.

Nagrađena mentorica je Bernadica Mažar.

 

Za literarni natječaj Ja u berbi plodovau kategoriji od prvog do četvrtog razreda za najbolje radove odabrani su:

1. „Iz bakinog vrta u moj tanjur“ Maje Grgić, 2. razred, OŠ „Antun Gustav Matoš”, Tovarnik, učiteljica Ružica Markutović

2. „Slikopriča o voću“ Izabele Janaček, 1. razred, OŠ Nikole Hribara, Velika Gorica, učiteljice Vesna Lukinić i Andrea Tikvić    

3. „Nonina smokva“ Leona Radmanovića, 2. razred, OŠ Čavle, Čavle, učiteljica Alenka Žagar Pančić.

Nagrađena mentorica je Alenka Žagar Pančić.

 

U kategoriji od petog do osmog razreda za najbolje literarne radove odabrani su:

1. „Gda sem pri susedu črešnje brala“ Marte Drempetić, 6. razred, OŠ Donja Stubica, Donja Stubica, mentorica Danica Pelko 

2. „Na vrhu trešnje – na vrhu svijeta“ Line Čorko, 5. razred, OŠ Ljubljanica, Zagreb, mentorica Blanka Višić

3. „Berba duda“ Asje Grakalić, 7. razred, OŠ Ivana Nepomuka Jemeršića, Grubišno Polje, mentorica Nikolina Zadravec.

Nagrađena mentorica je Nikolina Zadravec.

 

Svi radovi koje su odabrale Udruga HAB i Školska knjiga bit će nagrađeni i izloženi na izložbi pod nazivom „Bakin vrt u mojem tanjuru” u Hrvatskom školskom muzeju, Trg Republike Hrvatske 4 u Zagrebu, koja će biti svečano otvorena 7. studenoga 2018. godine u 18.00 sati.

Na svečanom otvaranju svim učenicima i mentorima bit će uručene nagrade i zahvalnice za sudjelovanje .

Pozivamo sve škole i učenike koji su sudjelovali u sva četiri natječaja da posjete izložbu. 

Izložba će biti otvorena do 18. studenoga 2018. godine. 

Još jednom zahvaljujemo svim učenicima i njihovim mentorima koji su sudjelovali i svojim radovima pokazali veliko nadahnuće, kreativnost, znanje, maštu i želju za očuvanjem tradicije vlastita kraja te, dakako, školama koje su se odazvale na stvaralački natječaj.


Iznimno smo ponosni i radosni što su svi pristigli radovi pridonijeli ostvarenju cilja, a to je potaknuti sve nas da postanemo još svjesniji važnosti očuvanja tradicije i očuvanja autohtonih sorti voća, povrća i cvijeća naših krajeva!

 

Veselimo se susretu na izložbi!

Školska knjiga i Udruga HAB

Vezani članci
Školski portal: 25 plovidbi najljepšim dijelovima Jadrana

25 plovidbi najljepšim dijelovima Jadrana

Na palubi krstaša Škuribanda, zahvaljujući dobrim ljudima iz Jedriličarskoga kluba…

Školski portal: „Armenija – Noina zemlja: kultura i povijest”

„Armenija – Noina zemlja: kultura i povijest”

Ovo je peta knjiga Artura Bagdasarova na hrvatskom jeziku i…

Školski portal: Dobra knjiga uvijek je hit!

Dobra knjiga uvijek je hit!

Često se kaže da nas knjiga  čini boljima i uči…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Pametne zemlje odustale su od digitalizacije

Pametne zemlje odustale su od digitalizacije

… i priznate knjige dr. Manfreda…

Školski portal: Tableti i mobiteli ugrožavaju zdravlje djece

Tableti i mobiteli ugrožavaju zdravlje djece

Dobitnik je brojnih prestižnih znanstvenih nagrada…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…