Školstvo u medijima
BUDITE UČINKOVITIJI [ 2 ]
21 stvar koju biste trebali raditi učenicima
objavljeno: 2. studenoga 2018.

Međutim, neki su čitatelji ostali zbunjeni, čak i ljutiti, pogotovo oni koji su prvi put posjetili našu mrežnu stranicu. Zbog toga što se Smart Classroom Management   protivi mnogim dugogodišnjim uvjerenjima i popularnim stavovima o upravljanju učionicom.

Naš cilj, međutim, nije podcjenjivati druge metode ili osporavati tradiciju, već omogućiti stvarne, funkcionalne strategije koje vrijede za svakog učitelja u bilo kojoj školi.

Naš je cilj staviti učenike i njihov dugoročan društveni, emocionalni i akademski razvoj na prvo mjesto.

Naš je cilj stvoriti vojsku učitelja koji mogu ušetati u bilo koju učionicu na svijetu i stvoriti živahno, ali mirno iskustvo učenja kojeg učenici vole biti dio.

U prošlom smo se tekstu usmjerili na ono što ne treba napraviti. Ovaj ćemo put nabrojati 21 stvar koju biste trebali napraviti. Neki od ovih savjeta mogli bi vam se činiti nejasnim ili zbunjujućim ili čak suprotnim od onoga što radite.

Stoga vas ohrabrujem da posjetite linkove u nastavku. Međutim, imajte na umu da na našoj mrežnoj stranici (Smart Classroom Management) postoji kolekcija tekstova prikupljenih u deset godina, sa stotinama strategija koje podupiru svaki koncept na ovom popisu.

S time na umu, evo 21 stvari koju biste trebali raditi učenicima:

1. Stvoriti učionicu KOJOJ SE RADUJU.

2. Odstraniti njihovu RAZDRAŽLJIVOST.

3. Biti DOSLJEDNO LJUBAZAN prema njima.

4. SMATRATI IH ODGOVORNIMA za svako nedolično ponašanje.

5. POPUT SUCA, dati im do znanja da postoje posljedice.

6. Vidjeti NAJBOLJE U NJIMA.

7. Izgraditi ODNOS S NJIMA.

8. PREBACITI ODGOVORNOST  na njih.

9. Gurati ih DA SVAKOGA DANA BUDU BOLJI.

10. Osvojiti NJIHOVU POZORNOST.

11. Pohvaliti ih samo KAD TO ZAISTA ZASLUŽUJU.

12. Izgraditi SNAŽNU NEOVISNOST KOD UČENIKA.

13. Naučiti ih UVJERLJIVE LEKCIJE.

14. Odabrati DA IH ZAVOLITE.

15. ZABAVITI SE s njima.

16. SMIJATI SE s njima.

17. POKAZATI IM  što očekujete od njih.

18. Pomno ih PROMATRATI I NADZIRATI.

19. Dopustiti im SLOBODU UNUTAR ODREĐENIH GRANICA.

20. Osigurati im ODLIČNO UPRAVLJANJE UČIONICOM.

21. Biti VOĐA kojeg trebaju.

UJEDINJEN PRISTUP

Iako će svaki od ovih koncepata sam po sebi poboljšati vašu učionicu, njima bi se trebalo koristiti zajedno. Drugim riječima, za razliku od cijele zbrke savjeta koje toliki zbunjeni učitelji iskušavaju na svojim učenicima – koji se u mnogim slučajevima zapravo kose jedan s drugim – sve što pronađete ovdje je usklađeno.

Mi nudimo ujedinjen pristup koji će vam uvelike smanjiti stres, motivirati vaše učenike i donijeti mir i radost u vašu učionicu.

Ovo nije prazno obećanje. Javilo nam se tisuće učitelja koji su preobrazili svoje učiteljsko iskustvo koristeći se našim jednostavnim metodama.

A ove će metode isto učiniti i za vas.

……………

NAPOMENA:

  • SAD: Blog Smart Classroom Management projekt je Michaela Linsina, učitelja s 27 godina iskustva i autora nekoliko uspješnica. Smart Classroom Management jedan je od najposjećenijih blogova posvećenih upravljanju učionicom, s više od 120 tisuća pretplatnika.

  • Izvor: smartclassroommanagement.com

……………

BUDITE UČINKOVITIJI [ 1 ]  21 stvar koju nikad ne biste trebali raditi učenicima