Jučer-danas-sutra
USPJEŠNA METODA OHRABRIVANJA UČENIKA
Učiteljica uvela „kutiju za pomoć” u svoju učionicu da bi se povezala s učenicima
objavljeno: 12. prosinca 2018.

Stoga je jedna učiteljica iz Teksasa osmislila „kutiju za pomoć” u nadi da se bolje poveže sa svojim učenicima.

Julia BROWN, osnovnoškolska učiteljica, na svojoj je stranici na Facebooku podijelila vrlo uspješnu metodu ohrabrivanja učenika koji trebaju pomoć, ali je se boje zatražiti jer su previše sramežljivi, pretjerano samosvjesni ili se jednostavno boje izravno obratiti učiteljici.

Brown kaže da su njezini kolege, inspirirani njezinom inicijativom, počeli provoditi istu metodu.

„Iskušavam nešto novo u svojoj učionici. Nazvala sam ovo svojom ‘kutijom za pomoć’”, napisala je Brown na svojoj stranici na Facebooku.

Uz kutiju dolaze i papirići i olovke kojima njezini učenici mogu zapisati bilo kakve probleme s kojima su se susreli u školi ili ako jednostavno trebaju njezinu pomoć.

„Ako učenik treba nešto što mu je neugodno izreći naglas, može to napisati na papirić, potpisati se i staviti ga u kutiju”, kaže Brown. „Odgovorit ću mu do kraja tjedna.”

Brown je ovom inicijativom svojim učenicima željela dati do znanja da je ona ovdje kako bi im pomogla, bez obzira na to kakvi ih problemi mučili.

Mjesec dana kasnije Brown je napisala na svojoj stranici na Facebooku: „U prvih tjedan dana otkako sam uvela ‘kutiju za pomoć’ dvojica dječaka obavijestila su me o vršnjačkom zlostavljanju u razredu. Odmah sam riješila taj problem”, rekla je Brown.

„Sljedećeg sam tjedna malo promijenila format i rekla sam učenicima da svaki dan stave po jedan papirić u kutiju. Nisu morali ništa napisati na njega, ali je svaki učenik svakodnevno morao doći do kutije.” Od učiteljice su učenici vrlo brzo počeli tražiti mnoge stvari, uključujući „posebno rukovanje prilikom ulaska u učionicu” i „svakodnevne zagrljaje”.

Ali to nije sve…

„Najbolje je od svega što su učenici počeli dolaziti izravno do mene s problemima i pitanjima, potpuno zaobilazeći kutiju”, rekla je Brown.

Iako je bila skeptična na početku, njezina je metoda naposljetku bila vrlo uspješna!

 „Poučavam u osnovnoj školi već 15 godina i iskreno mogu reći da je ovo najbolja stvar koju sam ikad napravila kako bih doprela do svojih učenika ovako rano u školskoj godini.”

„Nevjerojatno je koliko se poboljšao moj odnos s učenicima, to je najbolja stvar proizašla iz ovog eksperimenta.”

„Oni znaju da imaju nekoga tko im želi pomoći.”

………………..

NAPOMENA

  • SAD: Inspire Story portal je koji obuhvaća teme iz područja tehnologije, znanosti, umjetnosti i kulture.
  • Izvor: inspirestory.com