OŠ KAJZERICA, ZAGREB

Festival hrvatskoga jezika

petak, 22. veljače 2019.

Učenici OŠ Kajzerica iz Zagreba sudjelovali su na otvorenju izložbe Ovo je hrvatsko pismo u organizaciji Nadbiskupijskoga pastoralnog instituta i Društva prijatelja glagoljice.

Festival hrvatskoga jezika

Izložba naših radova i radova ostalih glagoljaških skupina mogla se pogledati do 22. veljače na adresi Kaptol 29a.

Dva smo dana, ovog mjeseca, posvetili našim učenicima, i to ČITANJEM NAGLAS. Učenici od prvog do osmog razreda pod velikim su odmorima na razglasu čitali odabrane priče i pjesme.

Time smo pokazali da volimo čitati i da je čitanje važno, a školski nam je razglas pomogao da svi u školi čujemo čitane tekstove.

Čitanje naglas otvorila je Nika LIVANČIĆ, učenica 3. c razreda, ovogodišnja pobjednica na Natjecanju u čitanju naglas za Grad Zagreb i Zagrebačku županiju u organizaciji Odjela za djecu i mladež Gradske knjižnice. Za čitanje je izabrala ulomak iz knjige Zorana Pongrašića TKO SE TO TAMO GURA. Svojom je interpretacijom osvojila žiri koji ju je proglasio pobjednicom u mlađoj kategoriji, za učenike od 3. do 5. razreda osnovne škole.

A evo i ostalih učenika koji su, poštujući vrednote govorenoga jezika, sudjelovali u ovoj aktivnosti:

1.a – Iman KARAMEHMEDOVIĆ čitala je Pjesan od proljeća Luke Paljetka

1.b – Petra KAPURA čitala je pjesmu E, baš hoću J.Čunčić Bandov

1.c – Una KOSANOVIĆ čitala je pjesmu Zaljubljeno sunce Vere Zemunić

1.d – Patricija KUNA čitala je pjesmu Miš zvani Šiš

2. a – Lea LEKO također je čitala pjesmu Zaljubljeno sunce Vere Zemunić

2. b – Luka AUGUSTINOVIĆ je čitao pjesmu Ah, ta ljubav Ludwiga Bauera

2. c – Alana GLOBAN čitala je pjesmu Ah, ta ljubav Tita Bilopavlovića

2.d – Ema GLAVINIĆ čitala je pjesmu Vrijeme Tita Bilopavlovića

3.a – Klara BILUŠIĆ čitala je pjesmu Domovino naša mila Zvjezdane Čagalj

3.b – Petra GALIĆ pjesmu Osmijeh Božidara Prosenjaka

3.d – Dora RADOŠ pjesmu Dijete Zvonimira Baloga

4.a – Arian KARAMAZOV čitao je pjesmu Čarape koju je napisala njegova prijateljica iz razreda Lana Crnogorac

4.a – Leo ĆATIPOVIĆ  pjesmu Duga Giannija Rodarija

4.c – Marija JAKIĆ pjesmu Kad bi grad bio živ Mladena Kušeca

5.a – Enola KOLIĆ MRAVAK pjesmu Ptići Tina Ujevića

5.b – Marija ALEGRA Š. pjesmu Ljubav do ušiju Luke Paljetka

5.c – Andrea KARDUM priču Kakva je to ljubav bila Sunčane Škrinjarić

5.d – Niko ZLOPAŠA MUŽIĆ pjesmu Ljubav do ušiju Luke Paljetka

6.a – Marta MUSLADIN pjesmu Kad se voli u školi Tina Kolumbića

6.b – Ana GAGRO Najsvjetliju pjesmu Josipa Prudeusa

6.c – Veronika VANJAK pjesmu Što je pjesma Tomislava Marjana Bilosnića

7.a – Tara MANDIĆ Baladu iz predgrađa Dobriše Cesarića

7.b – Noa KLARIĆ pjesmu Proljeće Josipa Pupačića

7.c – Goran VIŠNJIĆ Opomenu Antuna Branka Šimića

8.a – Mare BRAJEVIĆ  ulomak iz romana Smogovci Hrvoja Hitreca

8.b – Alina DEBOGOVIĆ pjesmu Jabuka Grigora Viteza

8. c – Stela PRŠA Kad bi me same pugledati štela Ivana Hanžeka [ Izvor: oskajzerica.hr

Vezani članci
Školski portal: Završio je natječaj Čarobni prosinac

Završio je natječaj Čarobni prosinac

Ne zaboravimo, darovi su samo mali znaci pažnje, a istinski…

Školski portal: Književnici u gostima, a srednjoškolci vole „Lošinj čita”…

Književnici u gostima, a srednjoškolci vole „Lošinj čita”…

Akcija „Lošinj čita”, proizišla iz suradnje s riječkim književnim festivalom vRIsak,…

Školski portal: Tri kategorije učitelja

Tri kategorije učitelja

Michael Linsin, učitelj s 27-godišnjim iskustvom, kaže da je i…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Puzanje pomaže razvoju mozga

Puzanje pomaže razvoju mozga

Koliko se često djeci obraćamo s…

Školski portal: Gužva u Svemiru

Gužva u Svemiru

Uz dozu mašte uvijek u razredu…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…