ŠTO DA RADIM KAD SAM GOTOV?

Teglica dobrih ideja

ponedjeljak, 11. ožujka 2019.

Svi imamo učenike koji su malo brže gotovi od ostalih. Gledam ručice u zraku i čekam da mi kažu: „Učiteljice, ja sam gotov. Što da sada radim?”

Teglica dobrih ideja

Ako im dam dodatne listiće, izgleda kao da su kažnjeni zato što su brzi. Treba nam tiha aktivnost koja neće smetati onima koji još rade, a mora biti zabavno tako da osjete nagradu za svoju brzinu – vrlinu.

Izaberi nešto iz TEGLICE

Sve smo naše dobre ideje napisali na štapiće od sladoleda i stavili u Teglicu dobrih ideja.  

Tu su se našle igre koje volimo, pjesmice koje rado pjevamo, pokoja društvena igra ili jednostavno bojanka.

Ti su štapići samo jedan zabavni podsjetnik učenicima što sve mogu raditi u slobodno vrijeme, sami ili u skupini. Sve ono što nam u tom trenutku ne pada na pamet zapisano je na slatkim štapićima.

Dok neki još rade, biramo tihe aktivnosti za jednog ili dva učenika (puzzle, tetris, tangram, slagalica, bojanka, čitanje, crtanje, četiri u nizu, križić-kružić, uno…).

Kad je cijeli razred spreman za igru, možemo pjevati, plesati i igrati glasnije igre.

Ako pri ruci nemate štapiće od sladoleda, sve svoje dobre ideje možete zapisati na komadiće papira ili kartona i ubaciti u neku kutijicu ili teglicu.

Popis igara i zadataka izradili smo zajedno tako da unutra ubacujemo samo dobre ideje i igre koje volimo.

Učenici se vesele bez obzira na to što izvuku.

 Još ideja za upotrebu teglice i štapića:

* na štapiće možemo napisati imena učenika i kad želimo odabrati učenika, ili napraviti nasumične skupine, jednostavno izvučemo štapiće i pročitamo imena zapisana na njima.

 Vaše ideje:

Što biste vi zapisali na štapiće i ubacili u svoju teglicu?

…………………….

PRIPREMILA:
Božidarka HRVAČIĆ, učiteljica razredne nastave | OŠ Gustava Krkleca, Zagreb

Nakon deset godina rada u vrtiću, odlučila sam malo odrasti i poći u školu. Sad radim u produženom boravku u OŠ Gustava Krkleca u Zagrebu. Svoj rad temeljim na kreativnom pristupu učenju, a omiljena mi je izreka ona Alberta Einstena: „Mašta je mnogo važnija od znanja. Može se sve znati, ali ništa ne napraviti, dok se s malo mašte može napraviti sve.”

Vezani članci
Školski portal: Kockice pričalice

Kockice pričalice

To je paket od šest kockica od kojih svaka ima…

Školski portal: Son matikon

Son matikon

Množenje, dijeljenje, višekratnik, polovina, trećina... samo recite, ne plašimo se.…

Školski portal: Čoko koka

Čoko koka

Ova koka nije od čokolade, ali je napunjena raznim slatkišima…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Književnici u gostima, a srednjoškolci vole „Lošinj čita”…

Književnici u gostima, a srednjoškolci vole „Lošinj čita”…

Akcija „Lošinj čita”, proizišla iz suradnje s…

Školski portal: Uspjeh u školi – rezultat uloženog truda

Uspjeh u školi – rezultat uloženog truda

Naime, sviđalo se to nama ili…

Školski portal: Tri kategorije učitelja

Tri kategorije učitelja

Michael Linsin, učitelj s 27-godišnjim iskustvom,…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…