Učitelji stvaraju
LIKOVNI MI VOLIMO [28.]
Šafran [proljetnica]
objavljeno: 15. ožujka 2019.

Šafrane smo fotografirali i zatim iz različitih kutova promatrali boje latica, njihov oblik, izgled i oblik listova. Nekim je učenicima bilo teško prikazati svu ljepotu koju krije šafran i njegove svilenkaste latice, ali učenici su se, koristeći se kredama u boji, potrudili najviše što su znali.

NASTAVNA JEDINICA

Cjelina:

PLOHA

Likovno područje:

crtanje i slikanje

Likovni problemi (ključni pojmovi):

ritam, omjeri veličina likova

Motiv:

vizualni – šafran

Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:

krede u boji i bijela kreda

OBRAZOVNI ZADATCI:

a) stjecanje znanja: usvojiti način rada kredom u boji (pripaziti na pritisak, fiksirati kredu), uočavati i izražavati ritmove, kontraste i različite omjere veličina šafrana

b) stjecanje sposobnosti: vježbati sposobnost divergentnog mišljenja analizom učeničkih radova, razvijati promatranje, uočavanje detalja, boja, vježbati sposobnost izražavanja kombiniranjem pritiska krede i optičkog miješanja boja, opažati ritam, kontraste i različite omjere veličina likova

ODGOJNI ZADATCI: formirati stajališta, razvijati estetske i radne sposobnosti, procijeniti radove, analizirati i objasniti vlastito stajalište o određenom radu