Šafrane smo fotografirali i zatim iz različitih kutova promatrali boje latica, njihov oblik, izgled i oblik listova. Nekim je učenicima bilo teško prikazati svu ljepotu koju krije šafran i njegove svilenkaste latice, ali učenici su se, koristeći se kredama u boji, potrudili najviše što su znali.
NASTAVNA JEDINICA
Cjelina:
PLOHA
Likovno područje:
crtanje i slikanje
Likovni problemi (ključni pojmovi):
ritam, omjeri veličina likova
Motiv:
vizualni – šafran
Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:
krede u boji i bijela kreda
OBRAZOVNI ZADATCI:
a) stjecanje znanja: usvojiti način rada kredom u boji (pripaziti na pritisak, fiksirati kredu), uočavati i izražavati ritmove, kontraste i različite omjere veličina šafrana
b) stjecanje sposobnosti: vježbati sposobnost divergentnog mišljenja analizom učeničkih radova, razvijati promatranje, uočavanje detalja, boja, vježbati sposobnost izražavanja kombiniranjem pritiska krede i optičkog miješanja boja, opažati ritam, kontraste i različite omjere veličina likova
ODGOJNI ZADATCI: formirati stajališta, razvijati estetske i radne sposobnosti, procijeniti radove, analizirati i objasniti vlastito stajalište o određenom radu
- Radovi učenika 2. b OŠ Sveta Nedelja nastali su pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- Cijela fotogalerija https://photos.app.goo.gl/qg7tCUZvGvqs4svL9