LIKOVNI MI VOLIMO [29. i 30 sat]

Apstrakcija u niskom reljefu glinamola

petak, 29. ožujka 2019.

Rad s glinamolom posebno je zahtjevan, potrebna su dva školska sata da bi konačni učenički likovni produkt bio gotov. U današnje je vrijeme na tržištu i mnogo nekvalitetnoga glinamola…

Apstrakcija u niskom reljefu glinamola

… a glinu tražiti od roditelja za izradu rada također je jako teško (gdje kupiti, koliko, zašto to treba, gdje ćete peći glinu, radimo i nemamo vremena tražiti gdje ima gline za kupiti itd.)

Kompromis je glinamol koji svojom strukturom podsjeća na glinu, ali je za oblikovanje u nekim segmentima jako žilav i prilikom sušenja puca.

Uhvatili smo se u ovaj izazov i izradili našu apstrakciju.

■   RELJEF

Reljef je masa oblikovana na plohi; oblici na reljefu uvijek su više ili manje vezani za podlogu. Oblici su na reljefu dakle izbočenja na plohi. Prema visini izbočenja reljef koji smo svladali zovemo niski reljef – na kojem je vidljivo da masa neznatno ulazi u prostor, a prostor samo plitko ulazi u masu; izbočenja na plohi su niska.

Cjelina:

  • MASA I PROSTOR

Nastavna tema:  

  • Masa oblikovana na plohi – niski reljef

Likovno područje:

  • Modeliranje i građenje
  • Likovni problemi (ključni pojmovi): reljef, apstrakcija, kompozicija
  • Motiv: apstrakcije lica P. Picassa
  • Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike: glinamol

OBRAZOVNI ZADATCI:

a) stjecanje znanja: uočavati, istraživati i izražavati odnos punoga i praznoga prostora, prikaza niskog reljefa, usvojiti rad glinamolom)

b) stjecanje sposobnosti: vježbati sposobnost divergentnog mišljenja, opažati različite odnose punoga i praznoga prostora u svojoj okolini, uočavati prikaz reljefa na kartama, dodirom osvještavati udubljenja i niska uzvišenja na površini  i na umjetničkim djelima, razvijati maštu, vježbati sposobnost izražavanja glinamolom

ODGOJNI ZADATCI:

formiranje stavova, razvijanje estetičkih i radnih sposobnosti

Vezani članci
Školski portal: Jedrenjak

Jedrenjak

… da bude najsličniji njegovoj umanjenoj verziji, a i da…

Školski portal: Obilježja i primjena nastavne metode 'Ja imam, tko ima?'

Obilježja i primjena nastavne metode 'Ja imam, tko ima?'

… metodu crtanja, metodu pisanja, metodu čitanja i rada na…

Školski portal: Paunovo pero

Paunovo pero

Katkad je padala kiša pa u nemogućnosti održavanja sata učenici…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: „Odrastajući u digitalno doba”

„Odrastajući u digitalno doba”

… i ostvario pravo na financijsku…

Školski portal: Učinkoviti plan lekcije

Učinkoviti plan lekcije

Zvuči li vam ovo poznato? Joj,…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…