OŠ BRODARICA | PROJEKT ERASMUS+ KA219

Sastanak partnera Energy for Life u Španjolskoj

utorak, 23. travnja 2019.

Učenici trećeg razreda OŠ Brodarica Stela Ćurić, Petar Gović i Franka Jaram s učiteljicama Ivanom Križanac i Brankom Pastuović boravili su u školi CEIP Felix Grande iz Tomellosa u Španjolskoj…

… gdje je održan sastanak svih projektnih partnera u sklopu trogodišnjeg projekta KA219 Energy for Life.

Škola domaćin priredila je program dobrodošlice učenicima i učiteljima iz Hrvatske, Italije, Francuske, Poljske, Grčke i Rumunjske te prikazala rezultate nastale tijekom projekta u školi CEIP Felix Grande.

Učenici i učitelji partnerskih zemalja sudjelovali su u radionici španjolskih učenika STEAM Lego te počeli izradu zajedničke makete Zelenoga grada kao jednoga od rezultata projekta. Za učitelje iz partnerskih zemalja španjolski školski inspektor predstavio je španjolski sustav obrazovanja, a svi su učenici uključeni u redovitu nastavu sa svojim domaćinima sudjelovali su u izradi modela potrebnih za Zeleni grad. 

Za sudionike sastanka domaćini su organizirali upoznavanje mjesta domaćina Tomellosa, grada s oko 40 000 stanovnika u središnjoj Španjolskoj, čije se gospodarstvo temelji na dugačkoj i bogatoj tradiciji vinogradarstva te proizvodnji, preradi i skladištenju proizvoda od grožđa.

Vezano za projektne teme, u sklopu boravka u Španjolskoj, učenici i učitelji posjetili su grad znanosti i umjetnosti Valenciju i posebno Oceanographic Museum, gdje su zorno mogli vidjeti mnoge vrste vodenih životinja, sa svih strana svijeta i različitih životnih uvjeta.

Isto tako, posjetili su vjetroparkove u Villacanasu te uživo vidjeli kako se energija vjetra upotrebljavala u prošlosti i danas. Učenicima su posebno zanimljive bile vjetrenjače kojima su se koristili u prošlosti i koje su simbol ovog dijela Španjolske.

U partnerskoj školi CEIP Felix Grande organizirana je i velika videokonferencija s matičnim ustanovama iz Hrvatske, Francuske, Italije, Poljske, Grčke i Rumunjske tijekom koje su svi učenici zapjevali Sing for the climate.

Tijekom sastanka učenici i učitelji potpuno su izradili zajedničku maketu Zelenoga grada,  razgovarali o proteklim aktivnostima i rezultatima ovoga trogodišnjeg projekta Erasmus+ KA219 te zajedničkoj evaluaciji rada svih partnera. Iskazano je zadovoljstvo dosadašnjim rezultatima i dogovorene su aktivnosti do kraja projekta.

Sastanak učenika i učitelja u Španjolskoj bio je iznimno iskustvo i vrlo koristan za sve sudionike projekta. Jedan od rezultata projekta jesu iznimna iskustva i nova prijateljstva koja naši učenici donose u svoje škole i svoje domove. Zahvaljujemo školi domaćinu CEIP Felix Grande iz Tomellosa i posebno španjolskom koordinatoru Carmelu Traperu kao i španjolskim obiteljima koje su iskazale veliku dobrodošlicu našim učenicima i učiteljicama. [IZ DRUGIH IZVORA | os-brodarica.skole.hr ]

Vezani članci
Školski portal: Otok Hvar – prelijepa učionica u prirodi

Otok Hvar – prelijepa učionica u prirodi

… pod zaštitom UNESCO-a radi podizanja razine osviještenosti o društvenoj…

Školski portal: Obilježili 20. godina rada

Obilježili 20. godina rada

Škola je s radom počela 9. rujna 1999. godine, a…

Školski portal: Bjelovarčani u Španjolskoj

Bjelovarčani u Španjolskoj

... u sklopu projekta Erasmus+ KA2 „Bits and Pieces of…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Iva BARAĆ jedina riješila Matematiku i Fiziku bez greške

Iva BARAĆ jedina riješila Matematiku i Fiziku bez greške

Radi se o maturantici III. gimnazije…

Školski portal: Što djeca najviše trebaju od učitelja

Što djeca najviše trebaju od učitelja

Već 20 godina postavljam to pitanje…

Školski portal: Čitanje može proširiti ono što djeca misle o matematici

Čitanje može proširiti ono što djeca misle o matematici

Matematika je mnogo više od toga!…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…