Zauzvrat, Eostre siromašnom zecu nudi smještaj u dvorcu, a kao jedini zadatak zadaje mu darivanje ukrašenih jaja djeci diljem svijeta, a on ih polaže u gnijezda. Božica je voljela djecu koja su simbolizirala rođenje i nevinost. Danas ga zovemo uskrsni zec, jer je prva nedjelja nakon punog mjeseca proljetne ravnodnevnice (ekvinocija) upravo uskrsna nedjelja – kršćansko slavlje, u koje je doskakutao i on. Pročitajte više OVDJE.
NASTAVNA JEDINICA:
Oslikavanje lika zeca s elementima proljeća
Cjelina:
PLOHA
Likovno područje:
crtanje i slikanje
Likovni problemi (ključni pojmovi):
ritam, omjeri veličina likova, lik
Motiv vizualni:
zec na proljetnoj livadi
Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:
vodene boje, bijela tempera i crni flomaster (kombinirana tehnika)
OBRAZOVNI ZADATCI:
a) stjecanje znanja: usvojiti način rada kombiniranom tehnikom – crtom se koristiti kao obrisom lika, a vodene boje kao boje proljeća koje popunjavaju plohe, na osušenom radu ponovo flomasterima istaknuti detalje. Uočavati i izražavati ritmove, kontraste i različite omjere veličina okolnog prostora u odnosu na dominantan lik zeca
b) stjecanje sposobnosti: vježbati sposobnost divergentnog mišljenja kroz analizu učeničkih radova, razvijati promatranje, uočavanje detalja, boja, vježbati sposobnost izražavanja kombiniranjem tehnika, opažati ritam, kontraste i različite omjere veličina likova
ODGOJNI ZADATCI:
formiranje stavova, razvijanje estetskih i radnih sposobnosti, procjenjivanje radova, analiziranje i objašnjavanje vlastitog mišljenja o određenom radu.
KORELACIJA:
Uskrs, blagdan (priroda i društvo)
- Radovi učenika 2. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK
- fotogalerija https://photos.app.goo.gl/NmSjP7HarMQPdaYA9