… i koja nam je ispričala kako se boji pijevca, jer voli napadati ljude. Usporedili smo kokota s ostalim pernatim mužjacima u prirodi i zašto se mužjaci divlje patke i fazana jednako razlikuju kao kokoš i pijevac.
Na kraju smo zajedno analizirali poznato djelo Pabla Picassa i uočavali kompoziciju boja koja krasi to djelo i posebnosti u upotrebi obrisne crte.
1. Cjelina: Površina
2. Nastavna tema: Kontrast površina perja kokota/pijevca
3. Likovno područje: crtanje
4. Likovni problemi (ključni pojmovi): kontrast površina
5. Motiv: vizualni – pijevac
6. Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike: krede u boji
OBRAZOVNI ZADATCI:
a) stjecanje znanja: opažanje, izražavanje i razlikovanje različitih karaktera površine na vlastitom radu, okolini i umjetničkim djelima; uočavanje i imenovanje likovnih pojmova na vlastitim likovnim djelima, uočavanje i razumijevanje likovnog jezika
b) stjecanje sposobnosti: razvoj motorike, razvoj divergentnog mišljenja (elaboracija – razrada perja i boja perja do detalja, osjetljivost za lik. probleme – kombiniranje krede za plohu i kao obrisnu crtu, redefinicija – oblikovanje vlastitog oblika pijevca koji se razlikuje od realnog, ali je i dalje prepoznatljiv po strukturnom obliku)
ODGOJNI ZADATCI:
formiranje stavova, razvijanje estetičkih sposobnosti, razvijanje individualnosti, tradicijska zanimanja i razvoj osjetljivosti za životinje u zavičaju
KORELACIJA:
Priroda i društvo – životinje u zavičaju
- Radovi učenika 2. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk,
- fotogalerija https://photos.app.goo.gl/8JWMnqeSuBEfcFxh9