30 INSPIRATIVNIH PORUKA ZA UČENIKE

Što to inspirira učenike?

ponedjeljak, 13. svibnja 2019.

Često se priča o uključenosti učenika, motivacijskim videozapisima i dobrim razrednim pravilima. Međutim, svrha poruka koje ćemo navesti u tekstu nije samo nadahnuti.

Što to inspirira učenike?

Poruke su odvojene u tri različite kategorije i perspektive (Ja, Vi, Mi) i nadamo se da ćete ih moći iskoristiti kao misao vodilju u svemu što radite, od kurikuluma i osmišljavanja lekcija do stvaranja razrednih pravila i normi.

JA, MI I VI > 30 INSPIRATIVNIH PORUKA ZA UČENIKE

JA

  1. Ja volim učenje i volim ljude, a vi ste osobe i ovdje ste da biste učili. Nadam se da shvaćate što želim reći.
  2. Ja također katkad podbacim i griješim. Pomoći ću vam, ali katkad ću ja trebati vašu pomoć.
  3. Ja vam ne mogu dopustiti da budete pasivni. Nadam se da razumijete.
  4. Ja ću vas gurati, ali ne i odgurivati od sebe.
  5. Ja neću odustati od vas.
  6. Ja razumijem svijet izvan ove učionice i razmišljam o njemu kao o kontekstu za sve što ovdje radimo.
  7. Ja sam odgovoran za svakoga i sve u ovoj učionici i stoga bi vas katkad ono što kažem moglo zbuniti ili se čak činiti nepravednim ili pogrešnim.
  8. Ja sam ovdje za vas. Moj je životni poziv da vam pomognem rasti.
  9. Ja imam znanje, vještinu i vjerodostojnost te marim za vas i vaš uspjeh pa mi možete vjerovati.
  10. Ja volim drukčije stvari od vas, a vi volite drukčije stvari od većine ljudi; učenje se svodi na dijeljenje te ljubavi.

VI

  1. Vi ste razlog zbog kojeg smo ovdje. Sve je ovo za vas i ako se ne osjećate tako tada možemo popričati o tome.
  2. Vi imate neku priču. Možemo je iskoristiti i zatim joj zajedno dodavati dijelove.
  3. Vi ste kreativni i inteligentni. Imate genija skrivenog u sebi. Moramo ga samo pronaći.
  4. Vi niste loši u matematici/znanosti/čitanju/pisanju. Ako to mislite, tad ste u krivu.
  5. Vi ste voljeni i imate beskrajnu vrijednost, ali ta vrijednost ostaje samo potencijalna ako je ne iskoristite za rast.
  6. Vi imate budućnost i vaši su najbolji dani ispred vas; katkad planina na koju se penjete može zakloniti pogled u kojem ste željeli uživati.
  7. Vi ćete ovdje učiti stvari koje bi očito trebale biti važne za vas i vaš život. Mi ćemo steći znanje i vještine da bismo vam pomogli da živite bolji život.
  8. Vi imate aktivnu i stalnu ulogu u svom učenju. To se možda ne čini uvijek tako, ali imate kontrolu nad vlastitim uspjehom ili neuspjehom.
  9. Vi niste ocjena, prosječna ocjena, rezultat testa, certifikat ili podatak u ovoj školi ili okrugu.
  10. Vi me inspirirate.

 MI

  1. Mi ćemo učiti uza znatiželju, užitak, privrženost i razmišljanje.
  2. Mi smo svi na vlastitom putovanju, ali u ovom razredu svi trebamo jedno drugo i pomoći ćemo jedan drugome rasti.
  3. Mi nećemo kažnjavati nesporazume i greške. Mi učimo iz grešaka.
  4. Mi ćemo učiti iz poniznosti. Preuzet ćemo odgovornost za svoje pogreške i priznati da ne znamo sve i da postoje granice naših sposobnosti.
  5. Mi imamo individualne darove i sposobnosti, ali zajedno možemo otići dalje nego sami. Nastojat ćemo to razumjeti i iskoristiti.
  6. Mi ćemo nastojati biti pošteni, učinkoviti i pragmatični. Nećemo se koristiti neučinkovitim alatima, strategijama, izvorima ili tehnologijom samo zato da bismo udovoljili nekim standardima ili prohtjevima.
  7. Mi možemo i hoćemo učiti iz svega. Zbog toga ćemo uvijek učiti, bez obzira na to gdje smo ili što radimo.
  8. Mi nikad nećemo zaboraviti zašto učimo ono što učimo.
  9. Mi ćemo naučiti propitkivati sve u ovoj učionici. Čak i ove „standarde” – i standarde općenito. Riječ „zašto” je poput svjetla u mraku i stalno ćemo je upotrebljavati.
  10. Mi ćemo od mišljenja više cijeniti privrženost, a mišljenje više od znanja, i znanje više od akademskog uspjeha, ali smatramo da je sve to isprepleteno.

NAPOMENA

  • SAD: TeachThought portal je posvećen podršci i obrazovanju učitelja te razvijanju poučavanja u 21. stoljeću. Primarno prenosi teme vezane za istraživanje novih modela poučavanja i uloge igre u učenju te pomaže učiteljima da usavrše svoj zanat u današnjim učionicama.
  • Izvor: teachthought.com
Vezani članci
Školski portal: Inspirativni citati za učitelje

Inspirativni citati za učitelje

Mi smatramo da ste izvanredni, stoga smo sastavili kratak popis…

Školski portal: 10 inspirativnih citata za učitelje

10 inspirativnih citata za učitelje

Mislimo da ste nevjerojatni i zato smo sastavili popis inspirativnih…

Školski portal: Brinemo se za svoja tijela, ali moramo „nahraniti” i um

Brinemo se za svoja tijela, ali moramo „nahraniti” i um

Prehrana je obično prva stvar o kojoj razmišljamo kad se…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Webinar za sve učenike koji upisuju I. razred srednje škole

Webinar za sve učenike koji upisuju I. razred srednje škole

… organiziraju informativni webinar na temu…

Školski portal: Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave

Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave

U skladu s temom, edukaciju smo…

Školski portal: U gostima nam mađarski metodičari

U gostima nam mađarski metodičari

Na Visokoj učiteljskoj školi Józsefa Eötvösa…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…