Učitelji stvaraju
LIKOVNI MI VOLIMO [41]
Moja obitelj
objavljeno: 7. lipnja 2019.

U raspetljavanju gensko-rodbinskih veza nasmijali smo se različitim primjerima, a za sam poticaj sata odabrali užu obitelj u prirodnom okruženju proljetnih vrtova, livada, parkova i okućnica…

NASTAVNA JEDINICA:

Crtanje i oslikavanje članova moje obitelji vodenim bojama, drvenim bojicama i flomasterom (obrisna crta)

Cjelina:

PLOHA

Likovno područje:

crtanje i slikanje

Likovni problemi (ključni pojmovi):

ritam, omjeri veličina likova, lik, perspektiva (horizont)

Motiv vizualni:   

članovi obitelji      

Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:

vodene boje, drvene boje i crni flomaster (kombinirana tehnika)

OBRAZOVNI ZADATCI:

a) stjecanje znanja: usvojiti način rada kombiniranom tehnikom – crtu upotrebljavati kao obrise lika, a vodene boje kao boje koje popunjavaju plohe (naglasili su sami da žele istražiti kako se zove crta koja spaja nebo i tlo – horizont), na osušenom radu ponovo flomasterima istaknuti detalje; uočavati i izražavati ritmove, kontraste i različite omjere veličina okolnog prostora u odnosu na dominantne likove

b) stjecanje sposobnosti: vježbati sposobnost divergentnog mišljenja kroz analizu učeničkih radova, razvijati promatranje, uočavanje detalja, boja, vježbati sposobnost izražavanja kombiniranjem tehnika, opažati ritam, kontraste i različite omjere veličina likova, upotrebljavati crtu kao označavanje obrisa.

ODGOJNI ZADATCI: formiranje stavova, razvijanje estetskih i radnih sposobnosti, procjenjivanje radova, analiza i objašnjavanje vlastitog mišljenja o određenom radu.

Uočiti da je svaka obitelj – obitelj, bez obzira na broj članova i njezin sastav.

KORELACIJA: Moja obitelj (tematski sadržaj Prirode i društva i GOO-a)