U raspetljavanju gensko-rodbinskih veza nasmijali smo se različitim primjerima, a za sam poticaj sata odabrali užu obitelj u prirodnom okruženju proljetnih vrtova, livada, parkova i okućnica…
NASTAVNA JEDINICA:
Crtanje i oslikavanje članova moje obitelji vodenim bojama, drvenim bojicama i flomasterom (obrisna crta)
Cjelina:
PLOHA
Likovno područje:
crtanje i slikanje
Likovni problemi (ključni pojmovi):
ritam, omjeri veličina likova, lik, perspektiva (horizont)
Motiv vizualni:
članovi obitelji
Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:
vodene boje, drvene boje i crni flomaster (kombinirana tehnika)
OBRAZOVNI ZADATCI:
a) stjecanje znanja: usvojiti način rada kombiniranom tehnikom – crtu upotrebljavati kao obrise lika, a vodene boje kao boje koje popunjavaju plohe (naglasili su sami da žele istražiti kako se zove crta koja spaja nebo i tlo – horizont), na osušenom radu ponovo flomasterima istaknuti detalje; uočavati i izražavati ritmove, kontraste i različite omjere veličina okolnog prostora u odnosu na dominantne likove
b) stjecanje sposobnosti: vježbati sposobnost divergentnog mišljenja kroz analizu učeničkih radova, razvijati promatranje, uočavanje detalja, boja, vježbati sposobnost izražavanja kombiniranjem tehnika, opažati ritam, kontraste i različite omjere veličina likova, upotrebljavati crtu kao označavanje obrisa.
ODGOJNI ZADATCI: formiranje stavova, razvijanje estetskih i radnih sposobnosti, procjenjivanje radova, analiza i objašnjavanje vlastitog mišljenja o određenom radu.
Uočiti da je svaka obitelj – obitelj, bez obzira na broj članova i njezin sastav.
KORELACIJA: Moja obitelj (tematski sadržaj Prirode i društva i GOO-a)
- Radovi učenika 2. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- fotogalerija https://photos.app.goo.gl/X3KaR6psLyp2tpNA8