Zanimljivosti
KAD JE NAJBOLJE OSVRNUTI SE NA PLAN ZA UPRAVLJANJE UČIONICOM
Najbolje je – kad sve ide glatko!
objavljeno: 12. lipnja 2019.

Sve su to dobri razlozi da se osvrnete na svoj plan za upravljanje učionicom, ali najbolje vrijeme da to napravite jest… kad sve ide glatko!

EVO ZAŠTO:

To ojačava povjerenje vaših učenika u vas.

Vraćanjem na svoja očekivanja, kao i na jasno definirane granice koje štite učenje, šaljete poruku o svojoj dosljednosti. Vaša nepokolebljiva obrana njihova prava na mir i uživanje u školi nikad se neće promijeniti. To je zaista točno. Jer, dokle god su u vašoj učionici, oni su dio nečega posebnoga, što je vrijedno čuvanja.

Njihova prijateljstva. Njihovo tek pronađeno samopouzdanje.  

Njihov umjeren, ali siguran akademski napredak. To su stvari koje ih podsjećaju na to da mogu lakše disati i usredotočiti se na sve što škola može ponuditi s vama na čelu.

To je također preventiva protiv neprimjerenog ponašanja. Primjerice, neprimjereno ponašanje u korijenu može sasjeći iznenadna lekcija o upravljanju učionicom, i to upravo onda kad sve ide vrlo glatko i ne bi vam nikad palo na pamet da to napravite.

Međutim, to više od ičega šalje poruku da zaista mislite ono što kažete. To također naglašava važnost granica u životu svake uspješne osobe, organizacije ili učionice.

To je primjer koji će vaši učenici slijediti i koji će ih ganuti. Nikad neće zaboraviti vašu ustrajnu potragu za onime što je ispravno i najbolje za njih, kao i visoke standarde koje postavljate za sebe i svoj razred.

To ima veću važnost od tisuću lekcija i ohrabrujućih govora.  

Time ostavljate neizbrisiv trag na njihovim karakterima i usađujete im radne navike koje će prenijeti na sve koje sretnu na svome životnom putu.

ODLIČNI UČITELJI

  • Odlični učitelji ne slijede druge.
  • Oni su samostalni mislioci.
  • Oni su pobunjenici, ali i slijede pravila.
  • Oni pojednostavljuju i prenose bit stvari.
  • Oni su lukavi i profinjeni, hrabri i rezervirani.
  • Oni su strastveni, ali umjereni, ljubazni, ali izravni.

I oni su ovdje, svakog dana, rade ono što treba napraviti. I to izvanredno.

Dovoljno je tek nekoliko minuta da se osvrnete na svoj plan za upravljanje učionicom, iako možda nema očitog razloga da to napravite ili vam to smatrate nepotrebnim. Za učenike to može značiti sve.

 ………….

NAPOMENA

  • SAD: Blog Smart Classroom Management projekt je Michaela Linsina, učitelja s 27 godina iskustva i autora nekoliko uspješnica. Smart Classroom Management jedan je od najposjećenijih blogova posvećenih upravljanju učionicom, s više od 120 tisuća pretplatnika.
  • Izvor: smartclassroommanagement.com