Katkad je padala kiša pa u nemogućnosti održavanja sata učenici su sami odabrali da radimo dodatne teme iz područja likovne kulture. Tako su nastali i ovi radovi.
1. Cjelina:
Ploha i crta
2. Nastavna tema:
kontrast kvantitete boje, ploha, crta
3. Likovno područje:
slikanje, crtanje
4. Likovni problemi (ključni pojmovi):
kontrast, ploha, obrisna i strukturna crta
5. Motiv: vizualni:
paunovo pero
6. Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:
pastel
OBRAZOVNI ZADATCI:
a) stjecanje znanja: uočavati kako priroda stvara simbolične i jedinstvene oblike, naučiti da su mužjaci u prirodi okićeni sjajnim perjem, posebno paun; uočavati oblik pera, uočavati i imenovati boje i strukturu pera, naučiti upotrebljavati tehniku pastel
b) stjecanje sposobnosti: razvoj kreativnosti i originalnosti prilikom osmišljavanja kompozicije i kontrasta boja i crta, razvoj vizualne percepcije – uočavanje odnosa boje i crte, razvoj likovnog izraza, razvoj motorike, uporaba pastela, razvoj mašte i sposobnosti izmišljanja, argumentirano vrjednovati i analizirati svoj rad i rad drugih učenika na temelju zadatka
- Radovi učenika 2. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk,
- fotogalerija https://photos.app.goo.gl/L9yFtbWvWL3Rg8Dq7
-
Ima i nastavak…
Sve ovo pobudilo je učeničku znatiželju i nastavili su i dalje istraživati mužjake u prirodi te pokušati doznati zašto su „ljepši” nego ženke.
Nakon prezentacije otkrivenih sadržaja, cjelinu o životinjama u prirodi završili smo prikazom pauna u njegovoj punoj ljepoti.