… da bude najsličniji njegovoj umanjenoj verziji, a i da ostavari sve zadane likovne probleme. U prvoj smo fazi oblikovali trup broda od spužve koju smo „obukli” u papir.
Za pramac i drvene stupove odabrali smo drvene štapiće, a za jedra papir. Nakon prostornog oblikovanja, u idućim smo se danima bavili dizajnom, oslikali smo trup broda temperama da bismo imali obojanu plohu za detalje koje smo izrađivali u kolažu. Na kraju smo, kao na svakom jedrenjaku, jarbole povezali koncem (to je bio i najteži dio posla). Utrošili smo pet sati zadnjega nastavnoga tjedna, ali je konačni produkt – jedrenjak – bio kruna našega drugog razreda.
Cjelina:
površina, ploha
Likovno područje:
dizajn, slikanje, oblikovanje, prostorno plastičko oblikovanje
Likovni problemi (ključni pojmovi):
kompozicija boja i oblika, simetrija, proporcija, modeliranje i građenje
Motiv – vizualni:
jedrenjak
Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:
različite, sve radi ostvarivanja cilja – izgradnja jedrenjaka
OBRAZOVNI ZADATCI:
a) stjecanje znanja: uočiti, uspoređivati i razlikovati različite vrste tekstura, usvojiti rad papirom radi oblikovanja, upoznati djela likovne baštine koja sadrže različite površine i izglede jedrenjaka kroz povijest
b) stjecanje sposobnosti: vježbati sposobnost divergentnog mišljenja, razvijati maštu, opažati različite vrste površina u svojoj okolini i na umjetničkim djelima, vježbati sposobnost izražavanja prostornim prikazom.
ODGOJNI ZADATCI: oblikovanje stavova, razvijanje estetičkih i radnih sposobnosti, razvijanje interesa za povijesnu baštinu i brodogradnju.
- Radovi učenika 2. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk,
- fotogalerija https://photos.app.goo.gl/YxqwRVMekEqzLgx47