LIKOVNI MI VOLIMO [44]

Jedrenjak

petak, 28. lipnja 2019.

Zadnji tjedan nastave odlučili smo svaki radni dan posvetiti izgradnji jedrenjaka. Osim što smo trebali istražiti koji materijal može samostalno stajati, bilo nam je potrebno razmisliti po kojem sredstvu možemo oblikovati jedrenjak…

Jedrenjak

… da bude najsličniji njegovoj umanjenoj verziji, a i da ostavari sve zadane likovne probleme. U prvoj smo fazi oblikovali trup broda od spužve koju smo „obukli” u papir.

Za pramac i drvene stupove odabrali smo drvene štapiće, a za jedra papir. Nakon prostornog oblikovanja, u idućim smo se danima bavili dizajnom, oslikali smo trup broda temperama da bismo imali obojanu plohu za detalje koje smo izrađivali u kolažu. Na kraju smo, kao na svakom jedrenjaku, jarbole povezali koncem (to je bio i najteži dio posla). Utrošili smo pet sati zadnjega nastavnoga tjedna, ali je konačni produkt – jedrenjak – bio kruna našega drugog razreda.

Cjelina:

površina, ploha

Likovno područje:

dizajn, slikanje, oblikovanje, prostorno plastičko oblikovanje

Likovni problemi (ključni pojmovi):

kompozicija boja i oblika, simetrija, proporcija, modeliranje i građenje

Motiv – vizualni:

jedrenjak

Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:

različite, sve radi ostvarivanja cilja – izgradnja jedrenjaka

OBRAZOVNI ZADATCI:

a) stjecanje znanja: uočiti, uspoređivati i razlikovati različite vrste tekstura, usvojiti rad papirom radi oblikovanja, upoznati djela likovne baštine koja sadrže različite površine i izglede jedrenjaka kroz povijest

b) stjecanje sposobnosti: vježbati sposobnost divergentnog mišljenja, razvijati maštu, opažati različite vrste površina u svojoj okolini i na umjetničkim djelima, vježbati sposobnost izražavanja prostornim prikazom.

ODGOJNI ZADATCI: oblikovanje stavova, razvijanje estetičkih i radnih sposobnosti, razvijanje interesa za povijesnu baštinu i brodogradnju.

Vezani članci
Školski portal: Kad podvučem crtu

Kad podvučem crtu

Teško mi pada rastanak s mojim učenicima jer zaista držim…

Školski portal: Paunovo pero

Paunovo pero

Katkad je padala kiša pa u nemogućnosti održavanja sata učenici…

Školski portal: Obilježja i primjena nastavne metode 'Ja imam, tko ima?'

Obilježja i primjena nastavne metode 'Ja imam, tko ima?'

… metodu crtanja, metodu pisanja, metodu čitanja i rada na…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Iva BARAĆ jedina riješila Matematiku i Fiziku bez greške

Iva BARAĆ jedina riješila Matematiku i Fiziku bez greške

Radi se o maturantici III. gimnazije…

Školski portal: Što djeca najviše trebaju od učitelja

Što djeca najviše trebaju od učitelja

Već 20 godina postavljam to pitanje…

Školski portal: Čitanje može proširiti ono što djeca misle o matematici

Čitanje može proširiti ono što djeca misle o matematici

Matematika je mnogo više od toga!…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…