LIKOVNI MI VOLIMO [48]

Boje, kontrasti i jedan miš

petak, 4. listopada 2019.

Učenici su već upoznati s pojmom komplementarnoga kontrasta. Ovog smo se puta čak dva sata poigrali bojama, a u cijelu se priču uključio i jedan miš.

Boje, kontrasti i jedan miš

Tijekom sata likovne kulture u spektru boja gledali smo kako se naši likovni izrazi od prvog do trećeg razreda umnožavaju i kako poznajemo mnogo pojmova, počevši od osnovnih boja, zatim do boja koje su nastale miješanjem pa sve do cijelog spektra.

Sve to nas je potaknulo da komplementarne parove boja u kompoziciji pravokutnika prikažemo kolažom.

LIKOVNI JEZIK:

Osnovne boje

Izvedene boje

Komplementarni kontrast

ISHOD:

OŠ LK C.3.2.

Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.

OŠ LK B.3.2.

Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.

uku A.2.1.

1. Upravljanje informacijama

Uz podršku učitelja ili samostalno učenik traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

Likovno-tehničko sredstvo: papir u boji

Priprema (scenarij) https://docs.google.com/document/d/1V8uiQNciZSSFjSUzEqFXTVieHtH5xbimiCwUInJYzzY/edit?usp=sharing

 

Album radova: https://photos.app.goo.gl/4k8jZoGf2KemZfR78

Nakon uspješno završenog sata učenici su imali i izvannastavnu aktivnost koja je ove godine likovna skupina. Zbog lakše i brže organizacije nastojim organizirati da uvijek radimo istim likovno-tehničkim sredstvom, ali da produbljujemo pojmove koje usvojimo na satu likovne kulture.

Spektar (krug) boja i dalje je bio na našoj ploči. Iz prirode i društva u trećem razredu učimo pojmove pogleda i stajališta prilikom orijentacije u prostoru. Pitala sam ih kako izgleda miš (životinja). Kako izgleda ako ga se gleda odozgo?

Vrlo su brzo uvidjeli poveznicu računalnog i pravog miša odnosno kako računalni miš dizajnerski bliskije izgleda pravome mišu od miša iz crtanog filma Tom i Jerry.

  • Na kraju su miševe posložili u KRUG BOJA koji su promatrali na ploči.

Likovni jezik: krug boja

Odmaknuti se od šablone Disneyjeva miša

Dizajn računalnog miša.

Ishod:

OŠ LK A.3.1.

Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.

OŠ LK A.3.2.

Učenik prikazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

osr B.2.2.

Učenik razvija komunikacijske kompetencije.

Likovno-tehničko sredstvo: kolaž-papir + crni flomaster

Priprema/scenarij https://docs.google.com/document/d/1qPwwv_ESwg7LfDfvZnDhplz2PQ7aFt5z6FAukDJYg4s/edit?usp=sharing

 

 Album radova: https://photos.app.goo.gl/kkNFK8J4fwDe1Ans8

Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK,

Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja.

Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica 

Vezani članci
Školski portal: Pripreme su počele

Pripreme su počele

… fotografija učeničkih radova kako biste dobili poticaj i pokušali…

Školski portal: Korak dalje

Korak dalje

Prvi izbor bio mi je moj matični fakultet (Učiteljski fakultet…

Školski portal: Radijalni ritam

Radijalni ritam

Pošto su već u prvom i drugom razredu gradili različite…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Poljski učenici među najboljima u svijetu

Poljski učenici među najboljima u svijetu

Poljski ministar obrazovanja Dariusz PIONTKOWSKI rekao…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…