Učitelji stvaraju
LIKOVNI MI VOLIMO [48]
Boje, kontrasti i jedan miš
objavljeno: 4. listopada 2019.

Tijekom sata likovne kulture u spektru boja gledali smo kako se naši likovni izrazi od prvog do trećeg razreda umnožavaju i kako poznajemo mnogo pojmova, počevši od osnovnih boja, zatim do boja koje su nastale miješanjem pa sve do cijelog spektra.

Sve to nas je potaknulo da komplementarne parove boja u kompoziciji pravokutnika prikažemo kolažom.

LIKOVNI JEZIK:

Osnovne boje

Izvedene boje

Komplementarni kontrast

ISHOD:

OŠ LK C.3.2.

Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.

OŠ LK B.3.2.

Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.

uku A.2.1.

1. Upravljanje informacijama

Uz podršku učitelja ili samostalno učenik traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

Likovno-tehničko sredstvo: papir u boji

Priprema (scenarij) https://docs.google.com/document/d/1V8uiQNciZSSFjSUzEqFXTVieHtH5xbimiCwUInJYzzY/edit?usp=sharing

 

Album radova: https://photos.app.goo.gl/4k8jZoGf2KemZfR78

Nakon uspješno završenog sata učenici su imali i izvannastavnu aktivnost koja je ove godine likovna skupina. Zbog lakše i brže organizacije nastojim organizirati da uvijek radimo istim likovno-tehničkim sredstvom, ali da produbljujemo pojmove koje usvojimo na satu likovne kulture.

Spektar (krug) boja i dalje je bio na našoj ploči. Iz prirode i društva u trećem razredu učimo pojmove pogleda i stajališta prilikom orijentacije u prostoru. Pitala sam ih kako izgleda miš (životinja). Kako izgleda ako ga se gleda odozgo?

Vrlo su brzo uvidjeli poveznicu računalnog i pravog miša odnosno kako računalni miš dizajnerski bliskije izgleda pravome mišu od miša iz crtanog filma Tom i Jerry.

  • Na kraju su miševe posložili u KRUG BOJA koji su promatrali na ploči.

Likovni jezik: krug boja

Odmaknuti se od šablone Disneyjeva miša

Dizajn računalnog miša.

Ishod:

OŠ LK A.3.1.

Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.

OŠ LK A.3.2.

Učenik prikazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

osr B.2.2.

Učenik razvija komunikacijske kompetencije.

Likovno-tehničko sredstvo: kolaž-papir + crni flomaster

Priprema/scenarij https://docs.google.com/document/d/1qPwwv_ESwg7LfDfvZnDhplz2PQ7aFt5z6FAukDJYg4s/edit?usp=sharing

 

 Album radova: https://photos.app.goo.gl/kkNFK8J4fwDe1Ans8

Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK,

Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja.

Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica