…odnosno ispitala pozitivne učinke ovakve nastave na učitelje. Zaključak je da je i sat vremena tjedno dovoljan da se zabilježe goleme promjene nabolje kad je u pitanju zadovoljstvo poslom kod nastavnika.
Studija je uključivala razgovore i fokusne grupe u svrhu ispitivanja mišljenja i iskustava, kako učenika tako i nastavnika, u tri osnovne škole u južnom Walesu. Sve su tri škole već provodile novi plan i program, u kojem je uvedeno izvođenje dijela nastave u prirodi barem jedan sat tjedno.
– Otkrili smo da učenici tijekom ovih satova imaju veći osjećaj slobode nego u učionici. Rekli su nam kako im se u ovakvom okruženju lakše izraziti te da im se sviđa to što se mogu više kretati.
Vidjeli smo i da se općenito osjećaju zdravije te da im se pamćenje poboljšalo, a nastavnici kažu da im je na ovim satovima bilo lakše motivirati sve učenike i učenice da sudjeluju u aktivnostima. Međutim, zanimljivo je kakav je utjecaj ova nastava imala na same nastavnike.
Ispočetka su neki bili suzdržani kad je u pitanju premještanje učionice u prirodu, ali kad je počelo provođenje plana i programa kazali su nam da su zadovoljniji svojim poslom i da se osjećaju bolje – ističe voditeljica studije Emily MARCHANT s Medicinskog sveučilišta Swansea.
Zaključuje da je ovo vrlo važno saznanje s obzirom na to da je postotak učitelja koji napuštaju ovo zanimanje vrlo visok. [ IZ DRUGIH MEDIJA | Školske novine | Prema Phys ]