Iz školskog svijeta
NOVA STUDIJA SVEUČILIŠTA SWANSEA IZ UJEDINJENOGA KRALJEVSTVA
I nastavnici žele u prirodu
objavljeno: 14. listopada 2019.

…odnosno ispitala pozitivne učinke ovakve nastave na učitelje. Zaključak je da je i sat vremena tjedno dovoljan da se zabilježe goleme promjene nabolje kad je u pitanju zadovoljstvo poslom kod nastavnika.

Studija je uključivala razgovore i fokusne grupe u svrhu ispitivanja mišljenja i iskustava, kako učenika tako i nastavnika, u tri osnovne škole u južnom Walesu. Sve su tri škole već provodile novi plan i program, u kojem je uvedeno izvođenje dijela nastave u prirodi barem jedan sat tjedno.

Otkrili smo da učenici tijekom ovih satova imaju veći osjećaj slobode nego u učionici. Rekli su nam kako im se u ovakvom okruženju lakše izraziti te da im se sviđa to što se mogu više kretati.

Vidjeli smo i da se općenito osjećaju zdravije te da im se pamćenje poboljšalo, a nastavnici kažu da im je na ovim satovima bilo lakše motivirati sve učenike i učenice da sudjeluju u aktivnostima. Međutim, zanimljivo je kakav je utjecaj ova nastava imala na same nastavnike.

Ispočetka su neki bili suzdržani kad je u pitanju premještanje učionice u prirodu, ali kad je počelo provođenje plana i programa kazali su nam da su zadovoljniji svojim poslom i da se osjećaju bolje – ističe voditeljica studije Emily MARCHANT s Medicinskog sveučilišta Swansea.

Zaključuje da je ovo vrlo važno saznanje s obzirom na to da je postotak učitelja koji napuštaju ovo zanimanje vrlo visok. [ IZ DRUGIH MEDIJA | Školske novine |  Prema Phys ]