LIKOVNI MI VOLIMO [50]

Polja su puna tikvi, buća, bundeva…

petak, 18. listopada 2019.

Jesenski su motivi svagdje oko nas. Dosad smo prikazali jesensko lišće, gljive, a sad su na red došle velike tikve koje su uočljive na poljima oko naše škole. Osim izgleda tikve, pokušali smo dodavanjem bijele tempere vodenim bojama…

Polja su puna tikvi, buća, bundeva…

…prikazati tonove jedne boje počevši od najsvjetlijeg tona do najtamnijega (uz dodatak crne boje). Dok smo čekali da se radovi osuše pogledali smo prikaz slikarskog opusa poznate svjetske slikarice Yayoi Kusame. 

Proučavali su niz i ritam kružića kojima oplemenjuje svoje radove.

LIKOVNI JEZIK:

·       Ploha

·       Kontrast

·       Ton

·       Ritam

·       Niz

ISHOD:

OŠ LK B.3.1.

Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.

OŠ LK C.3.2.

Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.

OŠ Z B.2.2.C

Učenik uspoređuje i podržava različitosti.

LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:

 

·       gvaš i tuš kist

Priprema/scenarij:

 

https://docs.google.com/document/d/1I-KEC752WnnYvGqRtJ6hdJAdPfrZhpsFxfl-YbLfaLE/edit?usp=sharing

 

Album radova:https://photos.app.goo.gl/iWY4yYaXZmjyaHic8

Nakon uspješno završenog sata, učenici su imali i izvannastavnu aktivnost koja je ove godine likovna skupina. Zbog lakše i brže organizacije nastojim organizirati da uvijek radimo istim likovno-tehničkim sredstvom, ali da produbljujemo pojmove koje usvojimo na satu likovne kulture.

 


Pred nama su i nadalje na učiteljskom stolu stajale tikve različitih boja i oblika. Pokušali smo brzim potezima oslikati smještaj bundeva, pazeći na perspektivu i vidljivost pojedinih tikvi. Rad smo obrubili obrisnom crtom služeći se tušem.

 

LIKOVNI JEZIK:

·       Kompozicija boja i crta

·       Obrisna crta

ISHOD:

OŠ LK A.3.1.

Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.

OŠ LK A.3.2.

Učenik pokazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

osr B.2.2.

Učenik razvija komunikacijske kompetencije.

LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO: 

 

·       vodene boje i crni tuš (kist)

·       Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk.

·       Album radova: https://photos.app.goo.gl/82En8y3a3sdGuHxj8

·       Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica

 

 

 

LIKOVNI JEZIK:

·       Ploha

·       Kontrast

·       Ton

·       Ritam

·       Niz

ISHOD:

OŠ LK B.3.1.

Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.

OŠ LK C.3.2.

Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.

OŠ Z B.2.2.C

Učenik uspoređuje i podržava različitosti.

 

Vezani članci
Školski portal: Lijepe riječi

Lijepe riječi

Imam osjećaj da smo „oguglali“ na sve što je pohvalno…

Školski portal: Geometrijska apstrakcija

Geometrijska apstrakcija

... i njihovim apstraktnim pristupima određenoj temi. Učenicima se iznimno svidjela pomisao…

Školski portal: Maslina [grana i plod]

Maslina [grana i plod]

Katkad učenici jezične slike trebaju pretvoriti u vlastite vizualne slike,…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Sindikati: Spremamo nove prosvjede na Markovu trgu

Sindikati: Spremamo nove prosvjede na Markovu trgu

...najavivši prosvjedne akcije u srijedu i…

Školski portal: Knjige i učenje za budućnost !

Knjige i učenje za budućnost !

Interliber je najveća književna manifestacija u…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…