Školska knjiga za vas
ŠKOLSKA KNJIGA NA KONFERENCIJI CUC 2019
Na granici mogućega
objavljeno: 5. studenoga 2019.

… uključujući nastavnike osnovnih i srednjih škola, CARNET sistem inženjere i koordinatore, članove znanstveno-istraživačke zajednice te informatičke stručnjake i gospodarstvenike iz područja informacijsko-komunikacijske tehnologije.

Školska knjiga, jedan od brončanih sponzora konferencije, i ove će se godine predstaviti u izlagačkom prostoru, gdje će svi zainteresirani moći doznati više o digitalnim sustavima udžbenika Školske knjige [e-sfera i mozaBook], ali i o edukativnim dječjim knjigama obogaćenim proširenom stvarnošću i dodatnim digitalnim sadržajima.

Školska knjiga dugi niz godina prati trendove razvoja multimedijalnih i interaktivnih sadržaja uz tiskane udžbenike te omogućava različite načine pristupa sadržajima prema potrebama korisnika. Nova koncepcija integracije digitalnih sadržaja u sadržaj tiskanih udžbenika omogućuje učenicima vrlo jednostavan i brz pristup dodatnim digitalnim sadržajima putem tableta ili mobilnog telefona. Dodatni digitalni sadržaji obogaćuju svaku nastavnu jedinicu raznovrsnim sadržajima grupiranim prema razinama kognitivnih sposobnosti potrebnih za rješavanje zadataka, od jednostavnijih prema složenijima, te sadrži raznolike tipove sadržaja prema potrebama pojedinoga predmeta: od videozapisa i simulacija, zvučnih zapisa i interpretativnoga čitanja polaznih tekstova, metodički pojednostavljenih književnih i neknjiževnih tekstova, igara različitih tipova do zadataka za ponavljanje i provjeru na trima razinama složenosti.

Na izlagačkome prostoru Školske knjige demonstrirat će se rad s aplikacijom, otkriti mogućnosti koje aplikacija nudi te istaknuti dobri primjeri njezina korištenja u nastavi. Uz mogućnosti koje nudi sustav e-sfera obrazložit će se i predstaviti sadržaji izrađeni u preporučenim alatima iz vanjskih izvora kao što su Wordwall, Piktochart i LearningApps. Na izlagačkome prostoru Školske knjige svi zainteresirani moći će razgovarati s urednicama i autorima udžbenika i dodatnih digitalnih sadržaja uz udžbenike predmetne i razredne nastave te raspravljati o mogućnostima upotrebe digitalne tehnologije u nastavnome procesu.