… i njihovim apstraktnim pristupima određenoj temi. Učenicima se iznimno svidjela pomisao da igra slikovnim elementima kao konačni produkt daje vrlo zanimljiva i jedinstvena rješenja. Vrlo često u razredu stvaraju crtom različite apstrakcije kojima popunjavaju rubove i prazne plohe u bilježnicama.
Tako smo zajedno odabrali pobliže istražiti slikarske primjere mladoga hrvatskog slikara Luke Koščaka.
Prezentacija za preuzimanje: https://adobe.ly/2qyuZKz
LIKOVNI JEZIK:
CJELINA:
- Točka i crta, ploha
NASTAVNA TEMA:
- Apstraktni prikaz voća
NASTAVNO PODRUČJE:
- Oblikovanje na plohi – crtanje i slikanje
MOTIV (VIZUALNI, NEVIZUALNI ILI VIZUALNI JEZIK KAO POTICAJ):
- jabuka i kruška (u presjeku)
KLJUČNI POJMOVI:
- niz, smjer, ritam, preplet, ploha, boja
LIKOVNI MATERIJALI I TEHNIKE:
- kolaž i crni flomaster
ISHOD:
OŠ LK C.3.2.
Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.
OŠ LK B.3.2.
Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.
uku A.2.1.
1. Upravljanje informacijama
Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
- Album radova: https://photos.app.goo.gl/Bxw4xLtoQvV6pktJ8
- Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk.
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja.
- Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica