Školstvo u medijima
UJEDINJENO KRALJEVSTVO: 80 POSTO UČITELJA TVRDI…
Radno opterećenje uzrokuje jaki stres
objavljeno: 12. studenoga 2019.

Izvještaj također otkriva da više od 70 posto učitelja smatra da radno opterećenje šteti učenju.

Ipak, u isto vrijeme, više od trećine školskog osoblja smatra da škole od ove godine više rade na tome da riješe probleme radnog opterećenja, stoji u izvješću.

Izvještaj, koji je objavljen u listopadu, temelji se na istraživanju u kojem je sudjelovalo više od 2000 učitelja, vođa i stručnjaka za IT iz osnovnih i srednjih škola u Velikoj Britaniji i Irskoj.

Istraživanje je pokazalo da 81.2 posto učitelja smatra da radno opterećenje pridonosi visokim razinama stresa u školama, što je zaključilo 19.1 posto više ispitanika nego prošle godine.

Izvještaj također dodaje: „Radno je opterećenje danas gore nego ikad prije, ali 38.2 posto ispitanika također smatra da škole danas više rade na rješavanju ovog problema.”

Oko 52 posto ispitanika navelo je radno opterećenje ili dugo radno vrijeme najvećom prijetnjom zadržavanju učitelja u ovome poslu.

Carline WRIGHT, glavna direktorica udruge British Educational Suppliers, organizacije koja je pomogla u pripremi izvješća, rekla je da bi tehnologija mogla biti ključan čimbenik u smanjenju radnog opterećenja, ali da škole trebaju podršku kako bi usvojile obrazovnu tehnologiju u svojim učionicama.

„Otkrili smo da su uspješne one škole one koje su prvo izradile jasnu strategiju za primjenu tehnologije”, rekla je Wright, dodavši:

„Također je jasno da tehnologija, kad se uspješno primjenjuje, može poboljšati ishode i smanjiti radno opterećenje učitelja, zbog toga nastavljamo prikupljati dodatne resurse za škole.”

……………… 

NAPOMENA 

  • Ujedinjeno Kraljevstvo: TES je digitalna zajednica s više od 3,6 milijuna registriranih korisnika u 279 zemalja i područja te stoga najveća mreža učitelja koja pomaže savjetovati, informirati i inspirirati edukatore širom svijeta.
  • Izvor: tes.com
  • Photo by Lily Banse on Unsplash