… u našem gradu ima geometrijske oblike. Vidjevši ideju kolegice Lidije Križanić odlučila sam znanje iz Prirode i društva proširiti i na sadržaje Likovne kulture.
Uvećala sam do najveće moguće mjere središte Svete Nedelje na Googleovim kartama te ispisala slike (fotografije) Svete Nedelje iz različitih položaja. Zajednički smo ponovili što je to kadar te označili dio karte kružnim ili pravokutnim oblikom.
Sadržaj smo zatim krenuli označavati likovnim jezikom, što su to šarene, a što nešarene boje. Da bi izgled mjesta bio prepoznatljiv koristili smo se znanjem čitanja karte i ceste (prometnice) označili crnom bojom. Dalje sam prepustila dječjoj volji da šarenim bojama oboje kadar pred njima.
CJELINA:
- boja, ploha
NASTAVNA TEMA:
- kadar, šarene i nešarene boje
NASTAVNO PODRUČJE:
- oblikovanje na plohi
MOTIV (VIZUALNI, NEVIZUALNI ILI VIZUALNI JEZIK KAO POTICAJ):
- plan mjesta
KLJUČNI POJMOVI:
- kadar, šarene i nešarene boje, plan mjesta (uže središte)
LIKOVNI MATERIJALI I TEHNIKE:
- flomasteri
OŠ LK C.3.1.
Učenik opisuje i u likovnom i vizualnom radu interpretira kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju. Likovnim i vizualnim izražavanjem učenik:
- uočava na koji način prostornom organizacijom čovjek prilagođava svoj životni prostor prirodnom okruženju i svojim potrebama te izrađuje plan i maketu mjesta
- opisuje i u crtežu ili maketi varira oblik uporabnog predmeta vezanog za njegove svakodnevne aktivnosti
- razlikuje različite vrste vizualnih znakova u okolini te oblikuje piktograme vezane za svakodnevne aktivnosti.
- Album radova: https://photos.app.goo.gl/Yut9hU8NBqqf5zvX9
- Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk.
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja.
- Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica