…izradili smo čestitke i za jedan razred u Češkoj koje smo poslali na početku prosinca. Svaki sam tjedan postavila drukčije zadatke pred svoje učenike. Oni su vrlo vrijedno radili i izrađivali čestitke.
LIKOVNI JEZIK:
- Ploha
- Kontrast
- Ton
- Ritam
- Niz
ISHOD:
- OŠ LK B.3.1.
- Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.
- OŠ LK C.3.2.
- Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.
- OŠ Z B.2.2.C
- Uspoređuje i podržava različitosti
1. Licitarsko srce sa slikom naše mjesne crkve, složeno kao ukras za jelku. Na vrhu bombon koji prikazuje našu tradiciju stavljanja sjajnih slatkiša na jelku.
Izradili smo 25 ovakvih ukrasa za jelku koje sam poklonila sudionicima edukacije u Bruxellesu (Belgija), objasnivši im sve o našim tradicijskim običajima ukrašavanja jelke.
2. Jelka izrađena kolaž-papirom, što jednostavnije i sa što manje detalja (to im je bilo izrazito teško, pojednostavljen prikaz).
Kasnije su jelku ukrašavali srebrnim ili zlatnim flomasterom.
Ove su čestitke otputovale u Češku Republiku.
3. Čestitke za naše prijatelje/partnerske razrede i škole u projektu Razglednica moga zavičaja.
Oblikovanje grane jelke uljnim pastelama, gustim crtama pazeći na pritisak. Iz bijelog papira uz uporabu šestara izrezali su kuglice koje su ukrasili različitim ritmom crta. Na kraju su rad, kao dojam snijega, poprskali u laganom sloju bijelom temperom.
4. Čestitka za roditelje
Poigrali smo se krugovima koje su sami crtali i izrezivali iz kolaž-papira. Granu jelke već su dobro svladali na prošloj čestitki pa im je trebalo nekoliko minuta da naprave jednostavnu, a efektnu čestitku.
Sretan vam, uspješan i obojan ulazak u 2020. godinu!
- Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK, radovi učenika 3. b Osnovne škola Sveta Nedelja
- Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica