… više smo se posvetili traženju simetrija (istoznačnica) u likovnim radovima koji su bili pred nama. Vrlo su brzo učenici povezali izgled pahuljice koji smo proučavali u drugome razredu.
Flomastere smo nakon prvog crtanja ublažili (omekšali) kistom i vodom. Laganim prelaskom kista po crti koju je ostavio flomaster došlo je do razlijevanja boje.
Na kraju školskog dana sve smo crte ponovo iscrtali i na taj način dobili zanimljive i slikovite radove.
ODGOJNO – OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA
ikt C.2.2.
Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno djelotvorno provodi jednostavno pretraživanje informacija u digitalnome okružju (što je to mandala).
uku A.2.3.
3. Kreativno mišljenje
Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
uku B.2.2.
2. Praćenje
Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.
uku B.2.4.
4. Samovrednovanje/samoprocjena
Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
Radove su samostalno procjenjivali i vrednovali. Bili su iznimno zadovoljni i smatraju da su svi ostvarili zadane likovne zadatke. Neki su tražili dodatni papir da kod kuće ponove rad. Radovi ukrašavaju prozore naše učionice.
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- Fotogalerija: https://photos.app.goo.gl/95hREADyHAML63WY9
- Stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/
- Svi radovi i pripreme Likovni mi volimo: http://likovni.edublogs.org/