Možda se čini da nemaju smisla kad su razbacani na stolu, ali u rukama pravih drugašića, razbacani slogovi postaju riječi.
VJEŽBA 1.
Na rasute dijelove slagalice napisali smo slogove koje smo onda stavili na zajednički stol.
Igramo u parovima tako da svaki učenik uzima po jedan dio slagalice. Učenici pokušavaju složiti što više riječi.
VJEŽBA 2.
Igra se u skupinama.
Svaka je skupina dobila jednake slogove i potrebno je u određenom vremenu napisati što više riječi.
VJEŽBA 3.
Učenici koji teže rastavljaju riječi na slogove mogu se koristiti ovim slagalicama kao pomoć u učenju.
Sastavljenu riječ učenik rastavlja na slogove. U ovom slučaju odvaja dijelove slagalice i prepisuje slogove u bilježnicu.
Ako nemate starih, rasparenih slagalica, sve se ovo može odigrati i s kartonima izrezanima na kvadratiće tako da svaki označava jedan slog. Glavno da se igramo i učimo slogove.
………….
Piše: Božidarka HRVAČIĆ, učiteljica razredne nastave, OŠ Gustava Krkleca, Zagreb
………….
Nakon deset godina rada u vrtiću, odlučila sam malo odrasti i poći u školu. Sad radim u produženom boravku u OŠ Gustava Krkleca u Zagrebu. Svoj rad temeljim na kreativnom pristupu učenju, a omiljena mi je izreka ona Alberta Einsteina: „Mašta je mnogo važnija od znanja. Može se sve znati, ali ništa ne napraviti, dok se s malo mašte može napraviti sve.”