Učitelji stvaraju
LIKOVNI MI VOLIMO [64]
Odnos slike i teksta [Hlapić]
objavljeno: 31. siječnja 2020.

Jedan smo dan sami tražili i ispisivali opise likova i situacija.

https://adobe.ly/39B2QnZ (zadnji listić) Odlučili smo točno taj dio, napisan riječima, oslikati.

Cjelina:

Ploha, točka i crta

Nastavna tema:

Grafički dizajn – Kadar, odnos slike i teksta

Likovno područje:

dizajn, slikanje

Likovni problemi (ključni pojmovi):

kadar, kompozicija boja i oblika, scena iz pročitane knjige

Motiv:

dio književnog teksta gdje treba oslikati zapisane rečenice

Likovno-tehnička sredstva i likovne tehnike:

uljni pastel

Odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema

ikt C.2.2.

Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno djelotvorno provodi jednostavno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.

uku A.2.3.

3. Kreativno mišljenje

Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

uku B.2.2.

2. Praćenje

Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja.

uku B.2.4.

4. Samovrednovanje/samoprocjena

Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.