Zanimljivosti
ZBRAJANJE DVOZNAMENKASTIH I JEDNOZNAMENKASTIH BROJEVA I ODUZIMANJE JEDNOZNAMENKASTIH BROJEVA OD DVOZNAMENKASTIH
Matematičke žabice
objavljeno: 3. veljače 2020.

Pomoću takvih „matematičkih” žabica možemo uvježbavati zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje. Učenici mogu sami provjeriti rješenja zadataka.

POTREBAN PRIBOR

  • papir za izradu žabica 

Papir presavijamo po isprekidanim crtama.

Učenike možemo podijeliti u parove, u skupine po četiri učenika, a igru mogu igrati i samostalno.

Svaki učenik bira jedan znak koji je na žabici (trokut, krug, pravokutnik ili kvadrat). Jedan od učenika zadaje jedan broj do deset. Koliko će se puta žabica otvoriti i zatvoriti ovisi o zadanom broju. Učenik rješava otvoreni zadatak kod svog znaka. Provjerava rješenje tako da otvori žabicu na mjestu gdje je njegov zadatak. Ako je točno riješio, dobiva jedan bod. Igru nastavlja drugi učenik.

 

Na svakoj je žabici osam zadataka. Zadatci na žabicama mogu biti različiti.

 

Učenici žabice mogu međusobno razmjenjivati. Zadatak je u određenom vremenu skupiti što više bodova, tj. točno riješiti što više zadataka.

SLOBODNO PREUZMITE NAŠE PRILOGE

  • Prilog – matematička žabica (zbrajanje) 
  • Prilog – matematička žabica (oduzimanje) 

………………

Piše: Ljubica PUŠKAŠ, učiteljica razredne nastave u Osnovnoj školi Novska

………………

Učiteljica sam koja vjeruje da igra i poučavanje mogu zajedno. Često se koristim igrom u nastavi. Igra ne smije biti sama sebi svrha. To mora biti aktivnost s jasno postavljenim pravilima i ishodima koje želimo ostvariti. Igra u nastavi učenje čini zanimljivijim. Razvija se pozitivan stav prema učenju. Razvijaju se i motoričke sposobnosti, kreativnost, mišljenje, mašta… Veća je motivacija. Bolja je socijalizacija, ali i komunikacija među učenicima.