Naša zaštićena ptica koja svoje stanište ima na Strmečkim jezerima zove se plazica vuga.
Plazica vuga iz porodica je sjenica, a od drugih se razlikuje po zelenkastom perju. Da bismo što bolje oslikali sjenicu koristili smo se trima vrstama papira: papirom s uzorkom (teksturom) iz naših likovnih mapa, crno-bijelim papirom (poslužile su stare pripreme izdavačkih kuća) i smeđim papirom iz likovnih mapa. Učenici su pažljivo promatrali pticu i ostvarili ove zapažene likovne radove.
KOGNITIVNI
Učenici će izraziti ritam elemenata koji prikazuju u cjelini pticu korištenjem različitih vrsta obojanog papira.
PSIHOMOTORIČKI
Učenici će se ispravno koristiti likovnom tehnikom kolaž-papir.
AFEKTIVNI
Učenici će prepoznati ključne pojmove ritam likova i tonsko slikanje na likovnim radovima te argumentirano analizirati likovne radove.
OŠ LK A.3.1.
Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
Učenik u stvaralačkom procesu i izražavanju primjenjuje:
- likovni jezik (obvezatni pojmovi likovnog jezika i oni za koje učitelj smatra da mu mogu pomoći pri realizaciji ideje u određenom zadatku)
- iskustvo usmjerenog opažanja
- doživljaj temeljen na osjećajima, iskustvu, mislima i informacijama
- slobodne asocijacije na temelju poticaja.
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk
- Fotogalerija: https://photos.app.goo.gl/kWyxrXk53p9uzws17
- Stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/
- Svi radovi i pripreme Likovni mi volimo: http://likovni.edublogs.org