…da pobliže o nastanku samoga dvorca saznaju kroz legende/priče o njemu. Da bi im pobliže objasnila o vremenskom odmaku morala sam riječima oslikati o kakvom je vremenu bilo riječ, o infrastrukturi oko samoga dvorca i načinima gradnje, kao i uništavanju u posljednjim godinama.
Sve te priče izazvale su pomalo mističan stav oko samoga dvorca pa priče iz bliže povijesti kako je dvorac bio logor/zatvor i da je napušten zadnjih godina izazvao je uzdah razočaravanja. Zato smo prikazali dvorac kroz neko prošlo ljepše vrijeme kad je bio ljepotan među dvorcima našeg zavičaj.
OBRAZOVNA POSTIGNUĆA/ISHODI
KOGNITIVNI
Učenici će prepoznati tonsko slikanje te primijeniti tonsko slikanje na svom likovnom radu.
PSIHOMOTORIČKI
Učenici će ispravno koristiti likovnu tehniku ugljen i bijelu kredu.
AFEKTIVNI
Učenici će argumentirano analizirati likovne radove.
Kurikulum predmeta likovna kultura za 3.razred
2. Doživljaj i kritički stav
OŠ LK B.3.1.
Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.
Učenik opisuje osobni doživljaj djela i povezuje ga s vlastitim osjećajima, iskustvom i mislima.
Učenik opisuje
- materijale i postupke
- likovne elemente i kompozicijska načela
- tematski sadržaj djela (motiv, teme, asocijacije).
- Radovi učenika 3.b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk,
- fotogalerija https://photos.app.goo.gl/PbsY4AdTuCc4Kj2X8
- Stranica za likovnu kulturu. https://sites.google.com/view/likovna-kultura/
- Svi radovi i pripreme Likovni mi volimo. http://likovni.edublogs.org