Zanimljivosti
STRATEGIJE
Može se pomoći djetetu da bude pozorno u razredu
objavljeno: 14. svibnja 2015.

Djeci kojoj su dijagnosticirani poremećaji pažnje poput ADHD-a zadržati pozornost veliki je izazov. Slijede strategije koje ta djeca mogu usvojiti te shvatiti da ne trebaju koristiti svoje dijagnoze kao izgovor za loše ponašanje.

Sjednite blizu učitelja. Sjedenje u prvom redu pomaže djetetu na više načina.

  • Prvo, manje je stvari koje mu mogu omesti pozornost.
  • Drugo, učitelj će biti glasniji od drugih zvukova u učionici.
  • Treće, bit će lakše pridobiti učiteljevu pozornost ako učenik ne zna što mu je činiti.

Ako učitelj ima neki svoj raspored sjedenja u učionici, dijete ga može zamoliti za mjesto naprijed.

Naučite gledati druge učenike.

Dijete može shvatiti da ne zna što mora napraviti sljedeće jer nije bilo fokusirano na učiteljeve upute. Kad se osjeća izgubljeno, može pogledati što radi njegov susjed. Vjerojatno mu je najbolje raditi ono što radi učenik koji sjedi do njega.

Dobra je ideja ponijeti lopticu za stres na nastavu. Kada dijete osjeća potrebu da bude aktivno, može se igrati lopticom za stres u tišini ispod stola. Također može diskretno micati nogama.

Poanta je da dijete svojim vrpoljenjem ne remeti rad i pozornost druge djece.

Pitajte učitelja za pomoć.

Dijete može zamoliti učitelja da mu da signal kada na satu ne radi ono što bi trebalo. Signal može biti vrlo jednostavan, poput kuckanja po stolu ili ploči ili uspostave kontakta očima.

Učitelji cijene kada je dijete aktivno i želi raditi da bi bilo uspješno.

Djeca s poremećajima pozornosti mogu naučiti kako bolje ovladati tim problemom. Sjedenje na pravom mjestu, obraćanje pozornosti na ono što drugi rade, micanje bez ometanja drugih te suradnja s učiteljem mogu puno pomoći.

Ako dijete ima dijagnozu ADHD-a, roditelji se mogu sastati s njegovim učiteljem i predložiti mu kako on može pomoći djetetu.

Izvor:

http://www.schoolfamily.com/blog/2015/04/28/strategies-to-help-your-child-pay-attention-in-class