KAKO SE PRIPREMITI ZA BRBLJAVI RAZRED

Što isplanirati da biste izbjegli ometanje brbljavog razreda

srijeda, 11. srpnja 2018.

Prije ili poslije svi se mi susretnemo s razredom koji nikako ne možemo dovesti u red i stišati dovoljno dugo da bismo poučavali lekciju koja nam je u planu.

Što isplanirati da biste izbjegli ometanje brbljavog razreda

Rad u tišini nije uvijek znak savršene lekcije. Prava rasprava o temi, suradnja učenika i zajedničko rješavanje problema ono su što želimo vidjeti. Ali, neprestano nestrukturirano čavrljanje može zaista opterećivati vaše poučavanje.

Mnogo je savjeta za upravljanje ponašanjem koji vam mogu pomoći u toj situaciji, ali tu su i izbori koje možete osmisliti već tijekom planiranja lekcije da biste izbjegli čavrljanje.

1) Pridobijte ih od samog početka

U planiranje uključite neku aktivnost spremnu čim učenici uđu u razred. Ne smijete im ostaviti ni najmanji izgovor da „nemaju što raditi“. Bila riječ o dramatičnom videu, fotografiji koja inspirira ili jednostavno odvažnoj izjavi, pokušajte svoje učenike "upecati" čim uđu u razred. Nešto kontroverzno ili šokantno također može poslužiti svrsi.

2) Izbjegavajte 'mrtvo vrijeme'

Otkrijte gdje će biti prijelazi iz jedne aktivnosti u drugu – to su trenuci tijekom kojih će učenici pričati. Ako učenik doista nema što raditi zato što čeka da radni zadaci budu podijeljeni, možete li doista očekivati da ne priča? Ako će učenicima biti potreban neki resurs za početak aktivnosti, tada bi trebao biti na njihovim stolovima pri ulasku u učionicu. Dok oni rade na prvom zadatku, vi možete početi dijeliti resurse za sljedeći.

3) Planirajte kratke i jasno definirane aktivnosti

Pokušajte učenicima osigurati niz zadataka koji ne zahtijevaju previše vremena da bi ih se završilo. To im može pomoći da se osjećaju kako napreduju i držati ih angažiranima.

Dodjeljivanje popisa zadataka također znači da učenici mogu napredovati vlastitim tempom, pod pretpostavkom da potrebne resurse imaju na raspolaganju. To sprječava one koji prije završavaju da pričaju s učenikom koji sjedi do njih.

4) Napravite od toga izbor

Većina učenika će početi pričati zato što im je zadatak prelagan ili pretežak. Razmislite i ponudite im „meni“ različitih aktivnosti pa da mogu birati. Svaka aktivnost trebala bi imati isti ishod, ali bi trebalo biti dovoljno raznolikosti da odgovara svim sposobnostima. Većina učenika želi uspjeti – manja je vjerojatnost da će pričati ako mogu to raditi.

5) 'Tri prije mene'

Mnogo je verzija ove metode. Uključuje razne načine na koje učenici mogu riješiti zadatke kad zapnu prije nego se obrate vama, ili nekom od kolega, za pomoć. Stavite plastificiranu foliju na njihove stolove na kojoj je popis triju stvari koje učenici mogu pokušati učiniti u nastojanju da sami riješe svoj problem prije nego se obrate vama ili drugima oko sebe.

........................

NAPOMENA:

  • TES je digitalna zajednica s više od 3,6 milijuna registriranih online korisnika u 279 zemalja i područja, te stoga najveća online mreža učitelja koja pomaže savjetovati, informirati te inspirirati edukatore diljem svijeta.
  • Izvor: tes.com

 

 

Vezani članci
Školski portal: Zašto trebamo književnost da bismo poučavali o tehnologiji?

Zašto trebamo književnost da bismo poučavali o tehnologiji?

Ali kad se radi o pripremanju učenika na odgovorno korištenje…

Školski portal: Loše navike neučinkovitih učitelja

Loše navike neučinkovitih učitelja

Vaš posao sigurno nije da pokazujete prstom ili kritizirate druge,…

Školski portal: Dok vodim raspravu, modeliram ponašanje koje vodi pozitivnim ishodima

Dok vodim raspravu, modeliram ponašanje koje vodi pozitivnim ishodima

… možemo poučavati mimo učenika, isporučujući sadržaj, a propuštajući učenje.…

Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Projekt Gospa od Zdravlja

Projekt Gospa od Zdravlja

…koja je pala u zaborav, a…

Školski portal: Dragi učitelji, ne trebamo biti mučenici!

Dragi učitelji, ne trebamo biti mučenici!

… negativne priče koje krive učitelje…

Školski portal: Zapravo ne trebate razlog za čitanje, ali evo ih deset!

Zapravo ne trebate razlog za čitanje, ali evo ih deset!

Ove vještine poboljšavaju učiteljevu učinkovitost te…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…