… koje ste primijetili tijekom godina velika većina vas je već ‘dobra’ u svom poslu.
Vrlo je malo nesposobnih profesionalaca koji se neprestano nastoje poboljšati, ali ostaju nesposobni. Ako ste ovdje, ili na nekom drugom edukativnom portalu, ili zaronjeni u neku knjigu – čitate, dijelite i reagirate na ideje, bit će vam teško oduprijeti se razvoju.
Puno toga o čemu se često raspravlja na edukacijskim portalima je prilično opširno – opći uvidi u mogućnosti moderne pedagogije i opasnosti koje nam prijete ako ih ne shvatimo. Dok to pokušavamo uskladiti s konkretnim primjerima koje već sutra možemo upotrijebiti u učionici, uvijek možemo biti bolji u onome što radimo.
Stoga sam prikupio 20 jednostavnih stvari koje možete napraviti (relativno) brzo da biste postali bolji učitelj.
20 STVARI KOJE MOŽETE NAUČITI U 10 MINUTA DA BISTE POSTALI BOLJI UČITELJ:
(Također, jednostavne strategije ocjenjivanja nisu loša ideja.)
■ Kako napraviti i podijeliti datoteke putem Google Drivea.
■ Četiri alternative ocjenjivanju.
■ Kako brzo procijeniti razinu čitanja bilo kojeg učenika.
■ Jednu strategiju koja je dovoljno univerzalna da poboljša pisanje većine učenika u većini slučajeva bez obzira na sadržajno područje ili zadatak. TAP je dobar pristup, a ovdje možete naći više informacija.
■ Razliku između stvaranja projekata i projektno orijentiranog učenja.
■ Tri strategije diferencijacije.
■ 5 načina na koje možete utišati brbljavi razred.
■ Jedan način korištenja Bloomove taksonomije (ili bilo kojeg drugog okvira za razmišljanje) u svojoj učionici.
■ Najdražu “stvar” svog najizazovnijeg učenika.
■ Kako koristiti hashtagove da biste učenicima omogućili postavljanje pitanja.
■ Tri igre za team building koje možete koristiti u bilo koje vrijeme da biste prekinuli monotoniju, podigli razinu energije u učionici, olakšali timski rad, pomogli učenicima da upoznaju jedni druge, itd.
■ Kako koristiti pitanja/odgovore da biste promovirali bolje rasprave s učenicima i njih međusobno.
■ Kako postaviti ‘“izvor“ [feed] (RSS ili neki drugi) neke vrste da biste brzo pregledali nove ideje u obrazovanju.
(*RSS univerzalni format za razmjenu sadržaja omogućuje vlasnicima web stranica prezentiranje sadržaja korisnicima u skraćenom obliku. Korisnici mogu ponuđene sadržaje pregledavati pomoću preglednika, posebnih programa ili koristiti na svojim stranicama. Također, postoje posebni portali čiji sadržaj se sastoji isključivo od RSS sadržaja.)
■ Kako koristiti “ploču izbora”.
(* Ploča izbora je grafički organizator koji učenicima omogućuje da odaberu kako će naučiti neki koncept.)
■ Pristojnu/većinom točnu/iskoristivu definiciju kritičkog razmišljanja.
■ Ovladati “modelom za postupno oslobađanje od odgovornosti”.
(* Model za postupno oslobađanje od odgovornosti [eng. Gradual Release of Responsibility Model] posebni je stil poučavanja – strukturirana metoda pedagogije uokvirena oko procesa prenošenja odgovornosti u procesu učenja s učitelja na učenika.)
■ Jedan način za promoviranje digitalnog građanstva u vašem sljedećem satu/lekciji/projektu itd.
………………….
- NAPOMENA:
Autor članka je Terry Heick – urednik portala Teach Thought. Njegov su glavni interes kako se poučavanje mijenja u digitalnom i povezanom svijetu te digitalna pismenost, uloga igre u učenju, fleksibilnost projektno orijentiranog učenja, potencijal videoigara i simulacije u učenju itd. - Izvor: teachthought.com