Savjeti stručnjaka
MICROSOFTOV POTPREDSJEDNIK O STRATEGIJAMA U IZOBRAZBI
Programi pa alati
objavljeno: 28. studenoga 2016.

…odnosno korištenja tehnologije u obliku proizvoda / aplikacija i alata za unaprjeđenje izobrazbe, učenja i poučavanja.

Na medijskom informativnom okupljanju u malezijskom Kuala Lumpuru Salcito je upozorio i bio protiv razvijanja strategija usredotočenih ponajprije na primjenu novih alata, prije negoli na razmatranje šire perspektive poboljšanja učeničkog postignuća.

Glede najboljeg strateškog djelovanja u budućnosti, Salcito preporučuje da politički vođe oblikuju 20-godišnje planove izvedbe kako bi prepoznali i uzeli u obzir brzo promjenjivi svijet tehnologije. Petogodišnji planovi „ne omogućuju zemljama da se pripreme za svoju digitalnu budućnost“, naglasio je.

Kada agencije provode politiku usmjerenu na novu opremu poput uređaja ili opreme koja poboljšava povezivanje, veli Salcito, ostavljaju školsko osoblje nepripremljenim, zanemarujući naposljetku donijeti pozitivnu promjenu. Usporedio je to sa „stalnim krpanjem broda koji propušta vodu“.

„Učitelji nisu pripremljeni, ravnatelji su nepripremljeni, promjena se općenito ne događa, a kurikulum nije usklađen“, poručuje.

Salcito zasigurno nije prvi upozorio zaposlene u obrazovanju na negativan učinak pristupa usmjerenog isključivo na tehnologiju u odnosu na širu viziju.

U člancima poput „Ne radi se o uređaju, nego o tome što ćete učiniti s njim“ pozivaju se odgovorni da postave pitanje „koji uređaj trebam kupiti“, ali da se to zapitaju na kraju, a ne na početku.

„Školski bi okruzi trebali započeti pitati se kako žele unaprijediti učenje“, kaže autor članka Daniel Owens, i to samo nakon što „ustanove koja su im tehnološka sredstva na raspolaganju kao pomoć u ostvarivanju tih ciljeva“.

……………….

NAPOMENA:

  • Education World je internetski izvor koji učitelji i školsko osoblje mogu posjećivati svaki dan kako bi pronašli visokokvalitetne i izvorne sadržaje. Kao slobodan izvor za edukatore, Education World je pokrenut još 1996. godine.
  • educationworld.com