Školstvo u medijima
ODLUKE EDUKATORA ZA 2017. GODINU
Odlučni da poboljšaju poučavanje i učenje
objavljeno: 16. siječnja 2017.

Evo kako to planiraju učiniti.

PRIGRLITE NOVE TEHNOLOGIJE I STRATEGIJE POUČAVANJA

Craig PERRIER, profesor sociologije i edukacijski stručnjak

Tehnologija može transformirati učionice u globalne centre za suradnju, inovaciju i komunikaciju. Formuliranje edukacije na takav način osnažuje djecu da postanu aktivni učenici koji razvijaju vještine što se protežu i daleko izvan učionice. Moja novogodišnja odluka za 2017. je pomoći edukatorima da prihvate tehnologiju i nove strategije poučavanja uvođenjem učiteljskih grupa fokusiranih na sadržaj.

Na primjer, edukatori u grupi za „miješano učenje“ (eng. blended learning) fokusirat će se na korištenje tehnologije kako bi poboljšali poučavanje i strategije ocjenjivanja. Jedan od tehnoloških alata koje moja grupa učitelja koristi su videokonferencije, koje povezuju učenike diljem svijeta i uključuje ih u 90-minutnu raspravu licem u lice o nizu moderiranih tema. To može poljuljati predrasude učenika o ljudima diljem svijeta, a zauzvrat mogu naučiti više i o samima sebi. Naposljetku, te rasprave pomažu učenicima da razviju stajalište koje ih priprema da budu uspješni u globaliziranom svijetu.

U tim grupama edukatori će podijeliti iskustva o onome što funkcionira, stvarajući okruženje koje podržava učenike, u kojem se učitelji ne boje iskušati nove strategije ili alate u učionici.

SLUŠAJTE I UČITE OD UČENIKA

Robin GLUGATCH, knjižničarka i nastavnica

Moja novogodišnja odluka je napraviti korak natrag i slušati razgovore učenika prije nego ih zamolim da se stišaju. S vremenom sam shvatila da nisu svi razgovori između učenika nevažni za sadržaj lekcije, stoga je moj cilj za ovu godinu ohrabriti učenike da riskiraju i prihvate neuspjeh umjesto da se umiješam i pomognem im da ga izbjegnu. Želim da se oni osjećaju sigurno pri postavljanju pitanja na koja ja ne znam odgovore i želim doista čuti što govore kad izražavaju svoje interese. U 2017. planiram prihvatiti kulturološke razlike postavljanjem više pitanja i ohrabrivanjem osobnih snaga svakog učenika tako da im omogućim više izbora. Moja novogodišnja odluka je učiti bok uz bok svojih učenika, umjesto ispred njih.

OSNAŽITE UČENIKE DA RAZMIŠLJAJU KRITIČKI

Kelli WHITESIDE, nastavnica

Moja je novogodišnja odluka pomoći učenicima da razviju sposobnosti produktivnog i kritičkog razmišljanja kad rade na nekom zadatku ili rješavaju neki problem. Stoga moji učenici često žele da im dam odgovor ili rješenje umjesto da ga sami pronađu.

U 2017. želim potaknuti svoje učenike da uspore, čitaju, razmišljaju, surađuju s drugim učenicima i zatim pokušaju nešto! Ako njihov trud ne poluči željene rezultate, želim da budu spremni i hrabri da ga prilagode i zatim ponovno pokušaju.

Nije riječ o tome koliko brzo dođete do cilja, ili o tome što vas čeka na drugoj strani, nego je važan sam proces uspona! Želim da moji učenici prihvate, a možda čak i da počnu cijeniti uspon s kojim su svakodnevno suočeni u procesu učenja.

…………………..

NAPOMENA:

  • Craig Perrier je srednjoškolski učitelji sociologije i edukacijski stručnjak za Javne škole Okruga Fairfax.
  • Robin Glugatch je knjižničarka i nastavnica u osnovnoj školi Mountain View, gdje se povezuje s učenicima koristeći tehnologiju.
  • Kelli Whiteside, nastavnica u osnovnoj školi Deephaven, potiče kritičko razmišljanje svojih učenika.
  • Izvor: smartbrief.com