Ipak, zaboravljamo da imamo posla s djecom kojoj je potrebna rutina. Djeca jesu kreativna i znatiželjna, ali isto tako trebaju izvjesnost. Djeca će se iscrpiti ako stalno tražimo od njih da isprobavaju nove stvari, zanemaruju staro i prihvaćaju novo.
Ne zaboravimo ni sebe same. Naš posao je vrlo zahtjevan. Stalno tražimo nova rješenja i zaboravljamo uzeti predah za sebe. Nema ništa loše u korištenju nečega čime smo se već služili.
Nije ništa loše pokušati nešto što smo već pokušavali. Nema ničeg lošeg u izvlačenju starih lekcija. Inovaciju ne treba zamijeniti odbacivanjem svega što smo radili. I staro ima ljepotu, i već isprobano. Ljepota učitelja je u njegovu iskustvu.
Zato, prihvatite staro ako djeluje.
Ponosite se lekcijama koje su prošle, a bile su vam vjetar u leđa. Nemojte zaglaviti, ali dopustite sebi počivati u poznatom. Velike ideje rađaju se iz onih koje smo već isprobavali. Nemojte misliti da morate stalno mijenjati kako biste bili inovator.
………………
NAPOMENA:
- Autorica članka je Pernille RIPP, učiteljica, autorica i blogerica. Predaje 4., 5. i 7. razredima u Oregonu, SAD. Potječe iz Danske.
- Izvor: pernillesripp.com