…u male djece u predjelu odgovornom za razvoj jezika, zvuka, vještine čitanja i razumijevanja.
Istraživanje među djecom od 6 do 7 godina počelo je 2012. godine, kad su znanstvenici počeli nadgledati grupu od 37-ero djece iz siromašnog dijela Los Angelesa. Trinaestero ih je primalo satove iz glazbenog uz program orkestra mladeži Los Angelesa, u sklopu kojeg su vježbali do sedam sati tjedno.
Jedanaestero djece uključeno je u nogometni program, a preostalih trinaest nije uključeno ni u kakav program.
Istraživači su uspoređivali tri grupe prateći električnu aktivnost u mozgu, provodeći testiranje ponašanja i nadzirući promjene skeniranjem mozga.
Rezultati su pokazali da se slušni sustav djece iz glazbenog programa razvijao brže nego kod ostale djece koja nisu bila uključena u muzičko obrazovanje. Dr. Assal HABIBI, vodeća autorica studije i istraživačica suradnica na Institutu, objasnila je da je slušni sustav stimuliran glazbom i također uključen u opći proces obrade zvuka. To je ključno za vještine čitanja, razvoja jezika i uspješne komunikacije.
………………
Napomena:
- Music Education Works – ova web stranica je djelo ljubavi, mjesto gdje možete pronaći istraživanja o efektima i vrijednosti glazbenog obrazovanja.
- Izvor: musiceducationworks.wordpress.com