Pronalaženje karike koja povezuje tri riječi koje naizgled nemaju ništa zajedničko zahtijeva analizu i deduktivno promišljanje. Time pomažete učenicima da nauče razmišljati izvan okvira.
Ove mozgalice možete koristiti u pauzama između lekcija. Također je vrlo korisno, a može biti i zabavno, ako zadate učenicima da sastave vlastite mozgalice.
Evo nekoliko lakših i težih primjera:
- školska dvorana – učionica – grudi = SVI IMAJU KOŠ
- zrak – ocean – elektricitet = SVI IMAJU STRUJANJE
- autocesta – astrolog – uzbuna = SVI IMAJU ZNAK
- plin – policija – vlak = SVI IMAJU STANICU
- luk – ubrus – vjenčanje = SVI IMAJU PRSTEN
- svjetlo – pobuna – vulkan = SVI SU UGAŠENI
- dani – kontinenti – mora = IMA IH SEDAM
- oči – jaja – rublje = SVI IMAJU BIJELO
- kornjača – vitez – tenk = SVI IMAJU OKLOP
- inicijali – bundeve – drvo = SVI SU REZBARENI
- lipa – pluton – Hum = SVI SU NAJMANJI OD SVOJE VRSTE
- Afrika – Bol na Braču – Gibraltar = SVI IMAJU RT
- vrhnje – osmijeh – kupus = SVI SU KISELI
- konji – prošlost – kozice = SVI IMAJU REPOVE
- novčanica od 500 kuna – Zagreb – Split = SVI IMAJU MARKA MARULIĆA!
………………
NAPOMENA:
- Minds in bloom – blog za učitelje, izvor kreativnih ideja i strategija za učionicu. Na blogu objavljuju mnogi gostujući učitelji ili blogeri.
- Izvor: minds – in – bloom.com
http://minds – in – bloom.com/try – tribonds/