VRATILI SMO SE U ŠKOLU I…

„Ne razmišljajte samo o ocjenama nego i o životu koji dolazi poslije“

srijeda, 13. rujna 2017.

Povratak u školu savršeno je vrijeme da uhvatimo nekoliko minuta s Andreasom SCHLEICHEROM, voditeljem OECD-ova Odjela za obrazovanje i vještine, kako bismo otkrili što on misli o pripremi za nadolazeću školsku godinu i uspjeh u njoj.

„Ne razmišljajte samo o ocjenama nego i o životu koji dolazi poslije“

Facebook Live sesiju s Andreasom Schleicherom, voditeljem OECD-ova Odjela za obrazovanje i vještine, pogledajte i poslušajte na sljedećoj poveznici.

  

Schleicher u intervjuu kaže da se „u školi uvijek događa nešto zanimljivo“ te da bi učenici trebali „razmišljati ne samo o ocjenama nego i o životu koji dolazi poslije.“ O podučavanju Schleicher kaže da „danas vjerojatno ne postoji teži posao od podučavanja“.

Što je zajedničko zemljama koje postižu najbolje rezultate na PISA testovima? Prema Schleicherovu mišljenju, te zemlje:

  • „vjeruju u ulaganje u budućnost više nego u potrošnju danas; one ulažu u edukaciju“
  • „vjeruju u uspjeh svakog djeteta“
  • „mogu privući najtalentiranije učitelje u najizazovnije učionice“.

U intervjuu Schleicher također govori o učeničkoj tjeskobi, veličini razreda, domaćoj zadaći i vrsti vještina koje današnji učenici moraju usvojiti.

Shleicher je usto spomenuo i neke zanimljive podatke koji će biti objavljeni sljedećeg tjedna na konferenciji Education at a Glance 2017. Podatci govore o tome tko što uči i što to znači za nezaposlenost i zarađivanje u kasnijoj životnoj dobi.

Education at a Glance emitirat će se 12. rujna 2017. u 11 sati.

Više informacija možete pronaći OVDJE.

……………………..

NAPOMENA

  • Blog OECD Education & Skills Today raspravlja o postojećim i novim problemima u edukaciji, koji uključuju uspješnost učenika na međunarodnim testovima (PISA), vještine 21. st., kretanja u višoj edukaciji, učenje u ranom djetinjstvu i dr.
  • Izvor: oecdeducationtoday.blogspot.hr
Vezani članci
Školski portal: Učenje rješavanjem problema

Učenje rješavanjem problema

Glavni cilj učenja rješavanjem problema – sresti se s učenicima…

Školski portal: Digitalna kompetencija – dio holističkog kompetencijskog korpusa

Digitalna kompetencija – dio holističkog kompetencijskog korpusa

…odgovori na nove izazove koji se javljaju zbog sve prisutnije…

Školski portal: Ljetovanje djece u Velom Lošinju

Ljetovanje djece u Velom Lošinju

… i financira ljetovanje za 125 djece iz dječjih vrtića…

Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: 14 strategija za upravljanje razredom

14 strategija za upravljanje razredom

Ne samo da je ona „praktično…

Školski portal: Prvašićima posebni kalendari za novu školsku godinu

Prvašićima posebni kalendari za novu školsku godinu

… za sve učenike prvih razreda…

Školski portal: Općina Saborsko školi donirala računala i projektore

Općina Saborsko školi donirala računala i projektore

Naime, od ove školske godine PŠ…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…