ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

Ponovno krećemo s projektom

četvrtak, 12. listopada 2017.

I ove se godine kreće s projektom „Čitamo mi, u obitelji svi“, već sedmu godinu zaredom. Pozivaju se sve škole na prijavu do 10. studenog 2017.

ŠKOLA STE KOJA ŽELI:

  • poticati čitanje u slobodno vrijeme među učenicima trećih i četvrtih razreda
  • poticati obitelj na podršku djeci da kvalitetno provode slobodno vrijeme uz knjigu i čitanje
  • sudjelovati u jednom od najvećih nacionalnih projekata poticanja čitanja u kojem već sedam godina zaredom sudjeluje oko 150 škola, 300 razreda, 150 ravnatelja i knjižničara, 300 učitelja, 5000 učenika i 15000 članova njihovih obitelji
  • osvrnuti pozornost na to da je čitanje svakodnevnica i vrlo važna životna vještina
  • obnoviti knjižnični fond svoje škole s najmanje sedam novih knjiga iz različitih grana ljudskog znanja (dječje zbirke priča i romani, dječji strip, roman za odrasle, znanstveno-popularna knjiga, građa lagana za čitanje, odgojno-obrazovni priručnik i knjiga za kvalitetno provođenje obiteljskoga slobodnog vremena).

 Imamo rješenje za vas – projekt „ČITAMO MI, U OBITELJI SVI“ kreće već sedmu godinu zaredom, a prijave su moguće do 10. studenog 2017. OVDJE. 

 U njemu je dosad (u šest godina) sudjelovalo 667 škola, 1314 razrednih odjela, 25 943 učenika i 83 629 članova njihovih obitelji.

■  CILJEVI U ODNOSU NA DJECU

Na privlačan i zanimljiv način djecu uključujemo u model čitanja radi razonode s ciljem razvoja tehnike (vještine) čitanja kao knjižnične pretpostavke i prve sastavnice kompetencije „učiti kako učiti“.

■  CILJEVI U ODNOSU NA RODITELJE

Roditeljima skrećemo pozornost na činjenicu koliko je nezamjenjivo da tijekom svih nižih razreda budu uzor djeci u čitanju i da potiču ljubav prema knjizi.

■  CILJEVI U ODNOSU NA ŠKOLSKE KNJIŽNICE

Ojačati svijest o potrebi poticanja čitanja ponudom građe za rekreativno čitanje sukladno IFLA-inim i UNESCO-ovim smjernicama u kojima piše da „školska knjižnica treba nabavljati i građu za slobodno vrijeme i razonodu“ te za sve nastavne predmete, a ne samo nastavu Hrvatskog jezika, čiji je sastavni dio poticanje čitanja.

Pokažimo da hrvatske škole cijene čitanje kao važnu sastavnicu cjeloživotnog učenja i žele podržati napore svojih knjižničara u istom.

…………………

Dejana BEDEKOVIĆ, školska knjižničarka | IV. osnovna škola Bjelovar  | Nacionalna koordinatorica projekta „Čitamo mi, u obitelji svi“

Vezani članci
Školski portal: Vrijedni mali ekolozi

Vrijedni mali ekolozi

Svjetski dan jabuka škola je obilježila zajedno s članovima obiteljskih…

Školski portal: Predstavljena je monografija dječjeg vrtića

Predstavljena je monografija dječjeg vrtića

Knjiga publicistički obuhvaća djelovanje ustanove od osnutka do kraja prošle…

Školski portal: Poziv na likovni natječaj „Velikani hrvatske prošlosti“

Poziv na likovni natječaj „Velikani hrvatske prošlosti“

… Agencija za odgoj i obrazovanje Republike Hrvatske radi promicanja…

Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Vrijedni mali ekolozi

Vrijedni mali ekolozi

Svjetski dan jabuka škola je obilježila…

Školski portal: S radom počelo devet centara izvrsnosti

S radom počelo devet centara izvrsnosti

Devet centara – svaki iz drugog…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Zašto su učitelji tako umorni

Zašto su učitelji tako umorni

Ako ste poput većine učitelja koje…