Zanimljivosti
NACIONALNO NATJECANJE U ČITANJU NAGLAS ODRŽAT ĆE SE U SISKU
Eleonora Lenić i Alina Subašić predstavljat će Istarsku županiju
objavljeno: 7. studenoga 2017.

Čitalačke snage odmjerilo je ukupno šest najuspješnijih učenika gradskih i općinskih natjecanja u čitanju naglas: Eleonora Lenić iz OŠ Vidikovac Pula, Antonia Tušćan iz OŠ Milana Šorge Oprtalj i Sara Zukić iz OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin u mlađoj kategoriji te Dino Peruško iz OŠ Matije Vlačića Labin, Alina Subašić iz OŠ Veli Vrh Pula i Marko Šepić iz OŠ Milana Šorge Oprtalj u starijoj kategoriji.

Učenike su za natjecanje pripremile mentorice Branka Mamula, Emanuela Antonac, Ivana Griparić Fable, Klaudia Blašković, Jasna Žabčić i Sanja Petrov Vlahović.

Natjecanje u čitanju naglas provodi se u dvije starosne kategorije: mlađa (učenici trećega, četvtoga i petog razreda) i starija (učenici šestoga, sedmoga i osmog razreda). Natjecatelji predstavljaju knjigu prema vlastitom izboru, uz preporuku učitelja mentora, školskoga ili dječjega knjižničara, a u obzir dolaze isključivo prozna djela hrvatske i strane književnosti primjerena dobi natjecatelja.

Koji će učenici predstavljati Istarsku županiju u Sisku na 5. nacionalnom natjecanju u čitanju naglas odlučila je četveročlana prosudbena komisija: Aleksandar Bančić, dramski pedagog iz Dramskog studija Istarskog narodnog kazališta – Gradskoga kazališta Pula, Sandra Išić, učitelj radni terapeut iz Dnevnog centra za radnu terapiju i rehabilitaciju Pula, Nadija Crkvenac, knjižničarka Dječjeg odjela Gradske knjižnice i čitaonice Pula, i Ivor Muješić, prošlogodišnji pobjednik županijskog natjecanja u čitanju naglas u mlađoj kategoriji i dobitnik nagrade publike na nacionalnom natjecanju.

Natjecanje u čitanju naglas peti se put održava u Mjesecu hrvatske knjige u organizaciji Hrvatskoga knjižničarskog društva – Komisije za knjižnične usluge za djecu i mladež i Narodne knjižnice i čitaonice „Vlado Gotovac“ Sisak. Ova se nacionalna akcija organizira radi poticanja i popularizacije knjiga, čitanja i čitanja naglas, razvijanja ljubavi prema knjizi i čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena, unapređenja čitalačkih sposobnosti učenika, naglašavanja čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja, poticanja usmenog izražavanja i razvijanja motivacijskih sposobnosti. [ IZ DRUGIH IZVORA | pula.hr ]