Savjeti stručnjaka
KOMUNICIRANJE PUTEM VIZUALNIH INFORMACIJA
Funkcionalne kartice s imenima mogu mnogo značiti za vaše učenike
objavljeno: 15. studenoga 2017.

…  obično sadržavaju mnogo raznih vizualnih uzoraka ili informacija na sebi, poput boja, linija, brojki, slova, tablica množenja itd. Najprije, jeste li ikada imali učenika koji VOLI brojke ili slova? Ove kartice s imenima mogu postati velika smetnja. One preplavljuju učenike i nisu funkcionalne u kontekstu onoga što naša djeca trebaju da bi se uspješno provukla kroz dan.

Vrlo sam dugo razmišljala o tome.

Željela sam da moji učenici imaju prostor koji mogu zvati vlastitim, ali bez svega onoga što bih ih moglo omesti pri školskom radu. Željela sam da njihove kartice s imenima budu FUNKCIONALNE. I tako sam došla na ideju za ove kartice!

Te kartice s imenima imaju svrhu i nisu pretjerano stimulirajuće. One također smanjuju količinu vizualnih podražaja koje učenici moraju imati na stolu tijekom sata.

Ovaj set funkcionalnih kartica s imenima ima sedam jedinstvenih dizajna. Svaki od njih mogao bi odgovarati jednom tipu učenika.

Poenta ovoga koncepta jest izmiješati NAJKORISNIJIE vizualne informacije za tog učenika, s njegovim imenom ili slikom. To bi trebalo smanjiti nered na učenikovu stolu te uvesti jasan, manje stimulativan dizajn.

Jedna od kartica daje prikaz učenikova rasporeda. Možete se njome koristiti kako god želite. Neki su dijelovi vizualnog rasporeda uključeni, ali vi možete izraditi i vlastite. Također možete izraditi fotografije učenika kako obavljaju neke zadatke na koje se mogu referirati. To učenicima daje vizualni poticaj koji stoji na njihovom stolu.

Druga kartica funkcionira kao podsjetnik. To funkcionira u bilo kojem okružju. Sve naše učenike treba podsjetiti da moraju slušati, tiho pričati i mirno sjediti. Još jedan izvrstan način na koji se možete koristiti tim karticama jest da ne napišete imena učenika na njih, nego da ih učenici sami napišu kao dio vježbe pisanja.

Također možete na karticu ubaciti fotografiju učenika ili njihova najdražeg lika, nešto što ih usrećuje, ili se koristiti karticom za pisanje kratkih poruka ili podsjetnika za njihov dan.

Postoji i kartica za učenike koji rade na regulaciji svojih emocija. Učenik može pomicati strelicu iznad emocije koju osjeća. Zatim mu učitelj može prići i pomoći. Taj način komuniciranja putem vizualnih informacija također smanjuje potrebu za nedoličnim ponašanjem.

Ove godine susrela sam se s mnogo više učenika koji imaju različite društvene i emocionalne potrebe. Kartice će vam pomoći da ih naučite da se nose sa svojim problemima a istodobno će smanjiti nepotrebnu količinu vizualnih poticaja na njihovim stolovima.

……………………….

NAPOMENA

  • Portal Teachers Pay Teachers zajednica je koja se sastoji od milijuna edukatora koji žele s drugima podijeliti svoj rad, svoje uvide i svoju inspiraciju.
  • Izvor: blog.teacherspayteachers