Školstvo u medijima
ŠTO KAŽU UČITELJI
Je li veličina razreda važna?
objavljeno: 15. prosinca 2017.

Za mene, to je logično razmišljanje. S manje učenika, učitelj može pružiti bolje prilagođene instrukcije i upoznati svoje učenike od glave do pete. Manji razred lakše je kontrolirati, a učenici, zbog manje ometanja, mogu bolje držati koncentraciju. Manji razred čini ocjenjivanje, skupljanje podataka i dodatnu papirologiju realističnijima.

  • Odlučio sam riskirati svoj život i napisati ovaj blog! To je tema o kojoj se uvijek raspravlja u području obrazovanja.

Na jednoj strani ove rasprave imamo učitelje, sindikate, roditelje i neke akademike koji tvrde da manji razredi omogućuju bolje podučavanje i učenje, a s druge strane imamo kreatore politika, političare i pojedine akademike koji tvrde da veličina razreda ima vrlo malo utjecaja na postignuća učenika.

U ovoj raspravi postoji toliko mnogo različitih varijabli! Škola, kultura, ponašanje učenika, socioekonomski položaj škole, različite sposobnosti i moguće dijagnoze učenika u razredu.

Zapitao sam se što o tome misle današnji učitelji.

Što kažu učitelji?

Lindsey – učiteljica pet godina

Učitelji će učiniti sve da pomognu učenicima da napreduju u učenju. Učinit ćemo sve da nađemo vremena kako bismo mogli izići ususret individualnim potrebama svakog učenika i pogurati ga do njegova punog potencijala, svaki put. Istina je da, što više učenika imamo, to se tanje možemo dijeliti.

Sonia – učiteljica dvije godine

Kada bi svi naši klinci dolazili iz stabilnih obitelji punih potpore, lako bismo upravljali razredom od 30 učenika. Realnost je da naši učenici dolaze iz niza različitih sredina i često imaju potrebe koje treba zadovoljiti izvan učionice kako bi uopće mogli učiti. Od nas se očekuje da budemo eksperti na svakom području i da svakom djetetu pružimo točno ono što mu je potrebno. U razredu od od 25 učenika, vjerojatno bismo svakom učeniku mogli posvetiti oko sedam minuta i u tom bismo slučaju morali zaboraviti na podučavanje!

Sally – učiteljica za djecu s posebnim potrebama

Čini se da to ovisi o tome koliko su složene potrebe vaših učenika, koliko ste dobro organizirani i pripremljeni za diferenciranu nastavu. Kao učiteljica djece s posebnim potrebama, izvodim visokostrukturiranu nastavu. Imam vrlo kompleksnu skupinu od devet učenika koji su svi na različitim razinama akademskih vještina, sposobnosti samokontrole, bihevioralnih i socijalnih potreba.

To je vrlo izazovan razred, ali strukturirano podučavanje daje mi priliku da postignem prilično rigoroznu praksu. Ukratko, u ovoj debati mnogo je različitih varijabli, ali vjerujem da što ste više strukturirani i organizirani, bolje ste pripremljeni zadovoljiti potrebe svih učenika.

Teilia – učiteljica jednu godinu

Počela sam godinu s 34 prvaša. Borba između upravljanja ponašanjem, upravljanja prostorom, vođenja bilješki, ocjenjivanja i komuniciranja s roditeljima bila je apsolutno iscrpljujuća. Djeca su zaostajala.

Sada kada je razred podijeljen na dva razreda, imam dovoljno vremena za pružanje relevantnih povratnih informacija, učinkovito diferenciranje uz istodobno učinkovitije upravljanje ponašanjem. Poznajem svako svoje dijete do srži. Ovo je najmanji razred koji sam ikada imala i to je fantastično. Vrlo je malo pozivanja na pozornost i djeca napreduju!

Jess – učiteljica jednu godinu

To je zapravo još jedna rasprava o tome koliko se učitelji mogu rastegnuti. O koliko se učenika možemo skrbiti i imati osjećaj da smo postigli respektabilnu količinu angažmana? Mislim da ne postoji jednoznačan odgovor za sve.

………………

NAPOMENA

  • TeachStarter jest izvor za učitelje i roditelje s misijom da inspirira i učini učenje zabavnijim, aktivnijim i učinkovitijim.
  • Izvor: teachstarter.com