Više od 700 ravnatelja hrvatskih osnovnih škola na skupu se upoznalo s raznim aktualnim temama iz odgoja i obrazovanja. Važno je prepoznati zlostavljanje i zanemarivanje u školi te nasilje.
Isto tako, treba znati kako postupati u takvim slučajevima i što tada napraviti. Sudionici su stekli osnovna znanja o načinima postupanja u kriznim situacijama, a upućeni su i u to:
- kako komunicirati i postupati po određenim protokolima
- kako istupati u medijima
- kakav je značaj rada s učenicima i roditeljima u kriznim situacijama.
Raspravljalo se i o Cjelovitoj kurikularnoj reformi za rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje.
Pozdravnim govorom sudionicima skupa obratili su se Jadranka Žarković-Pečenković, prof., ravnateljica Agencije za odgoj i obrazovanje i Vlade Matas, prof., viši savjetnik, iz Podružnice AZOO-a Split.
Među brojnim izlagačima na skupu su: Sabina Glasovac, prof., pomoćnica ministra znanosti, obrazovanja i sporta, Zdenka Čukelj, prof., načelnica Sektora za predškolski, osnovnoškolski odgoj i obrazovanje MZOS-a, prof. dr. sc. Neven Budak, predsjednik Posebnog stručnog povjerenstva za provedbu Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije i koordinaciju strategija i djelovanja na području obrazovanja i znanosti pri Uredu predsjednika Vlade RH i dr. sc. Boris Jokić, voditelj Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme za rani i predškolski, osnovnoškolski i srednjoškolski odgoj i obrazovanje.
Ekspertna radna skupina za provođenje Cjelovite kurikularne reforme počela je s radom 2. veljače 2015. Zadaća je skupine određivanje glavnog smjera kurikularnih promjena, fokusirano vođenje procesa tijekom prve dionice kurikularne reforme te koordiniranje rada i sudjelovanje u radu stručnih radnih skupina na različitim razinama.
Izvor: