Predavanju su prisustvovali učitelji i članovi školske stručne službe. Profesorica Vlahović-Štetić, koja je ujedno novoizabrana dekanica zagrebačkoga Filozofskoga fakulteta, u zanimljivom se predavanju osvrnula na predrasude i mitove kojima su učitelji često podložni kada su daroviti učenici u pitanju. Također je u sažetom prikazu opisala definicije darovitosti prema Gardneru, Sternbergu, Tannenbaumu i drugim istaknutim imenima psihologije koja se bavi razvojem djece. Istaknula je i najčešće osobine darovite djece te poželjne osobine učitelja darovite djece.
Mnogo detaljnije o temi darovitosti učenika posvetit će se šestero učitelja i školski psiholog svake od tri gradske osnovne škole u okviru projekta „Znanje kao dar”, čiji je glavni nositelj Grad Koprivnica. U specijaliziranim radionicama, koje počinju već ove subote, razvit će osnovne vještine identificiranja darovitih učenika trećih razreda, izrade individualiziranih planova i programa za takve učenike te kako s njima raditi u kontekstu redovite škole. [ IZ DRUGIH IZVORA | koprivnica.hr ]