Zanimljivosti
OBRTNIČKO-INDUSTRIJSKA ŠKOLA ŽUPANJA
Uspješan projekt „PIN: Pismenost inicijativa napretka”
objavljeno: 19. ožujka 2018.

Na natječaj za projekt Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja svoje je projekte prijavilo više od dvjesto škola, a oko 27 milijuna kuna osigurano je za samo deset posto najboljih, odnosno 21 školu u Hrvatskoj.

Jedna je od tih škola Obrtničko-industrijska škola Županja koja je sa svojim partnerima – OŠ „Ivan Goran Kovačić” iz Štitara, OŠ „Mijat Stojanović” iz Babine Grede i Lokalnom agencijom za razvoj „Vjeverica” – prijavila projekt pod imenom PIN: Pismenost inicijativa napretka.

Vrijednost bespovratnih sredstava uloženih u projekt PIN, koji će se provoditi 18 mjeseci od 30. studenoga 2017. do 30. svibnja 2018., iznosi 723.252,60 kuna.

Predviđene aktivnosti u okviru školskoga kurikuluma usmjerene su na razvoj čitalačke, prirodoslovne, višekulturne i financijske pismenosti koje su temelj za stjecanje ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.

Projektom PIN predviđeno je 29 radionica za barem 105 učenika, 13 radionica za 52 odgojno-obrazovna djelatnika, izrada četiri izvannastavna kurikuluma, četiri terenske nastave, dva studijska putovanja i nabava informatičke i laboratorijske opreme te knjižnične građe.

Projektne aktivnosti organizirane su tako da u prvom dijelu provedbe povećavaju kompetencije nastavnika za nove pristupe poučavanju pa je u našoj školi održan već niz radionica na kojima oni stječu nove vještine i znanja koje će u drugom dijelu prenijeti na učenike.

Zanimljive i korisne, drukčije od svih, radionice za unaprjeđenje čitalačke pismenosti održala je 13. i 14. ožujka profesorica Dinka JURIČIĆ iz ŠKOLSKE KNJIGE. Prvu je radionicu činio Tečaj brzog čitanja i Kratki tečaj brzog učenja na kojima su prikazane metode bržeg čitanja, učenja i pamćenja, dok se na drugoj, Sto lica pismenosti, radilo o razbijanju mitova o pismenosti, strategijama manipulacije i važnosti medijske pismenosti u suvremenom višemedijskom, digitalnom svijetu. Radionice su polučile velik interes, a Dinka Juričić ostvarila je odličnu interakciju s nastavnicima pa je sigurno da će oni isti entuzijazam i nove spoznaje prenijeti na svoje učenike.

…………..

 Gordana PERKIĆ, dipl. knjižničarka