Jučer-danas-sutra
ŠTO SU DJECA REKLA O UKLJUČENOSTI U POUČAVANJE
Pitajte nas: sve ćemo vam reći o sudjelovanju
objavljeno: 22. ožujka 2018.

Heather WOLPERT-GAWRON napisala je knjigu „Just Ask Us: Kids Speak Out on Student Engagement” koju bi trebao imati svaki učitelj. Njezina će vas knjiga zaokupiti, motivirati i potaknuti na razmišljanje. Preporučio bih ovu knjigu svim učiteljima koji žele uključiti svoje učenike u niz strategija. Žalim što nisam imao ovu knjigu kada sam tek počeo poučavati.

Da bi napisala ovu knjigu, autorica je pokrenula nacionalnu anketu koju je ispunilo 1500 učenika, od šestog razreda osnovne škole do drugog razreda srednje.

  • Koja je svrha provođenja ove ankete?

Od djece doznati što prema njihovu mišljenju čini učinkovitog učitelja te na koji način ona najbolje uče. U svom je istraživanju otkrila da učenici žele:

  • RADITI ZAJEDNO
  • DA SE UČITELJI ČEŠĆE SLUŽE VIZUALNIM OBJEKTIMA I TEHNOLOGIJOM
  • ZNATI ZAŠTO UČE
  • KRETATI SE UČIONICOM
  • IMATI VIŠE IZBORA KAD SE RADI O DOMAĆOJ ZADAĆI ILI ŠKOLSKOM RADU
  • DOŽIVJETI SVOJE UČITELJE KAO LJUDSKA BIĆA
  • STVORITI NEŠTO OD ONOGA ŠTO SU NAUČILI
  • SUDJELOVATI U NOVIM NAČINIMA UČENJA
  • UČITI NIZOM METODA.

Koliko je za učenike važno da sudjeluju?

Uključenost stvara užitak i entuzijazam za učenje. To otvara vrata za dublje učenje, pomaže učenicima da uče te potiče učitelje da poučavaju s većim uzbuđenjem.

Svi učitelji mogu pomoći učenicima da sudjeluju. Učitelji mogu osmisliti niz strategija koje mogu poboljšati učenje u učionici. U ovoj ćete knjizi pronaći QR kodove za videomaterijale koji prikazuju kako se učitelji služe strategijama za sudjelovanje u svojim učionicama.

Wolpert-Gawron u svoju je knjigu uključila citate učenika koji govore o svojim obvezama u učionici. Zaista sam uživao čitajući ove izjave da bih otkrio što učenici misle o učenju. Njihove će vas riječi potaknuti da se osvrnete na vlastiti stil poučavanja.

Knjiga također uključuje mišljenja učitelja koji žele podijeliti svoje praktične savjete o tome kako koncepti uključenosti u poučavanje mogu postati dio vaše učionice. Svako poglavlje sadrži izbor strategija i alata koji će vam pomoći da zaokupite maštu svojih učenika koji će lakše pamtiti sadržaj predavanja.

Na koji se način ova knjiga razlikuje od drugih knjiga?

  • Na temelju istraživanja koje se oslanja na nacionalno ispitivanje učenika od šestog razreda osnovne škole do drugog razreda srednje.
  • Svaka tema u ovoj knjizi može biti predmet zasebne knjige.
  • Svaka je strategija opravdana istraživanjem.
  • Strategije koje su naglašene mogu se odmah provoditi.
  • Uključuje internetsku stranicu na kojoj možete pronaći izvore i veze na videomaterijale.
  • Neizravno su je napisali učenici, a njihova su mišljenja pomogla pri razvijanju koncepta knjige.
  • Nije samo teorijska već i praktična u smislu uključivanja učenika u poučavanje.
  • Sadrži pitanja za raspravu.
  • Sadrži izbornik strategija za brzu referencu.

Da biste stvorili zanimljivu lekciju koja će učenike potaknuti na sudjelovanje, potrebno je vrijeme i mnogo rada. Zapravo, teško je potaknuti učenike. To nije nešto što se događa odjednom. Ali ishodi su sjajni, jer gledate kako vaši učenici uče nizom zanimljivih tehnika koje možete naučiti uz ovu knjigu.

  • DA ZAKLJUČIMO…

Dopustite da vam Heather Wolpert-Gawron pomogne riješiti se monotonije poučavanja određenog sadržaja na isti način. Izaberite strategiju koja vam se sviđa i za koju smatrate da bi mogla osvježiti vašu lekciju.

…………………..

NAPOMENA:

  • MiddleWeb portal namijenjen je učiteljima u osnovnoj školi, s odličnim izvorima informacija, recenzijama knjiga i tekstovima učitelja koji podržavaju uspjehe svojih učenika.
  • Izvor: middleweb.com